Lush Kerst 2018

woensdag 5 december 2018


Dit jaar was ik er vroeg bij om de kerstcollectie van Lush te ontdekken, waardoor mijn zakje even onuitgepakt mocht blijven staan. Lang kan ik er niet aan weerstaan, want de Lush geur verspreidt zich al snel over heel mijn woning. Om niet te overdrijven maakte ik op voorhand een lijstje wat ik echt wou meenemen, want een mens moet soms keuzes maken en ik kan helaas niet alles kopen! 



CANDY CANE BUBBLE BAR 
Ja, deze kon ik natuurlijk niet weerstaan. Een Bubble Bar in de vorm van een candy cane, hoe cute! Een bubble bar blijft ook voordeliger dan een bath bomb, want je kan hem verschillende keren achter elkaar gebruiken. Ik verwachtte een zoete munt geur, maar ik was stiekem wel blij dat er geen munt inzit. Wel ruikt de Candy Cane Bubble Bar naar limoen en bergamotolie. Een zoete citrusgeur. 
Het badwater kleurt oranje/rood wanneer je de bubble bar onder de kraan houdt en je krijgt er erg veel schuim van, heerlijk! 


GINGERBREAD MAN SPARKLE JAR 
Ooit al als een kruidig gemberkoekje willen ruiken? Gelukkig hou ik erg van kruidige geuren, vooral wanneer ze mij aan Kerst doen denken, want deze Gingerbread Man Sparkle Jar is een pittig manneke. De geur van kruidnagel, gember en kaneel overheersen. Voor mij was het de eerste keer dat ik een Sparkle Jar gebruikte. Je prikt met een naald of een scherp object kleine holtes in zijn knoopjes zodat er poeder uitkomt. Het poeder zorgt voor een zijdezachte huid. Het Gingerbread mannetje kan je dan daarna gebruiken als massagebar. Ik masseer er heel mijn lichaam mee in zodat ik heerlijk ruik. Er zitten trouwens ook glitters in, wat ik in de feestmaand niet zo'n probleem vind om mee rond te lopen! 


SLEEPY SHOWERGEL
Na de Sleepy Body Lotion bracht Lush ook de Sleepy Showergel uit voor Kerst. Ik hoop nu al dat hij in het vaste assortiment komt zoals ze met de body lotion gedaan hebben, want ik hou zo van deze geur. Lavendel en tonka absolue ruiken niet enkel verslavend lekker, maar zorgen ook voor een rustgevend effect. In combinatie met de Sleepy Body Lotion is dit mijn ultiem verwenmomentje wanneer ik nood heb aan ontspanning. 


Candy Cane Bubble Bar prijs: €5,50
Gingerbread Man Sparkle Jar prijs: €11,95
Sleepy Showergel prijs 260g: €18,95


3 opmerkingen

  1. Wat een leuke producten heb je gekocht, ze lijken me heerlijk. Vooral dat gingerbread mannetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn echt zulke leuke producten. Ik wil de candy cane ook echt super graag halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is altijd zoveel keuze. Het is altijd moeilijk om te kiezen. Candy cane is echt wel cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.