L'Oréal Professionnel - Série Expert Blondifier

donderdag 18 oktober 2018



Voor mijn blonde lokken gebruik ik al jaren de zilver shampoo van L'Oréal Professionnel, eentje waar ik gewoon niet zonder kan. De paars/blauwe shampoo haalt het gele uit blond haar waar je al snel last van kan hebben wanneer je eigen haarkleur wat donkerder is en zelfs nog meer wanneer je op gekleurd haar terug lichter wilt gaan (been there, done that). Série Expert heeft een nieuw gamma uitgebracht: Blondifier. Alles wat je blonde haren nodig hebben. Ik testte er enkele producten van uit! 


EMPOWER YOUR BLONDE 
Blond blijft een erg populaire haarkleur. Er bestaan wel honderden nuances van blond haar. Heb je nu natuurlijk blond haar of is je haar ontkleurd, het Blondifier gamma heeft voor jou een verzorging op maat. Blond haar heeft nu eenmaal meer zorg nodig, het glanst minder, voelt snel droog aan en de kleur is niet altijd naar wens. 

Polyfenol afkomstig uit de Acai-bes is het belangrijkste ingrediënt in dit gamma. Deze behoort tot de superfoods, het is een antioxidant die aanwezig is in de extracten van de acai-bessen. Het helpt oxidatie tegen te gaan, beschadigd haar te herstellen door om het even welke kleuring of andere milieugebonden agressies en geeft glans. 



BLONDIFIER COOL SHAMPOO
De Blondifier Cool shampoo neutraliseert blond haar. De paarse pigmenten neutraliseren de gele ondertonen en maken de haren assiger van kleur. De shampoo heeft een heerlijke geur, alsof je je in het kapsalon bevindt. Hij schuimt lichtjes en maakt mijn haren goed zuiver zonder ze droog te laten aanvoelen. Net zoals de zilver shampoo doet de Blondifier shampoo wat hij belooft. Mijn blonde kleur ziet er een stuk frisser uit en het gele wordt er elke wasbeurt een beetje meer uitgehaald. Ik vind hem zeker zo fijn en zelfs meer verzorgend werken dan mijn geliefde zilver shampoo. 


BLONDIFIER MASKER
Het Blondifier masker is zowel geschikt voor fijn en dik haar. Het bevat polyfenolen, ceramide en vitamine E. De haren worden direct gevoed en het masker geeft een multidimensionale glans. 
In tegenstelling tot de Blondifier shampoo bevat het masker geen paarse pigmenten, maar is het gewoon crème kleurig (goede basis voor de Powermix Shots). Het ruikt vrij bloemig wat ik wel kan appreciëren. 
Zeker een fijn masker voor blond haar. Voedt voldoende zonder mijn haren zwaar te maken en laat mijn haren er gezond en stralend uitzien. 


BLONDIFIER BLONDE BESTIE SPRAY 
De Blondie Bestie Spray is een ophelderende topcoat voor blond haar. Zo legt de spray een beschermend laagje op je haren en zorgt ervoor dat de haren zachter aanvoelen. Je blonde haren krijgen een subtiele glans waar blond haar meestal gebrek aan heeft. 
Het is een zeer lichte spray die mijn haren niet te zwaar maakt. Fijn om je haren even een glamorous look te geven. 


BLONDIFIER POWERMIX SHOT WARM BLONDE PERFECTOR
Ik maakte eerder al kennis met de Powermix Shots van Série Expert. Deze shots zijn erg geconcentreerd en moeten worden toegevoegd aan je Série Expert masker. De Blondifier Powermix shots zijn pigmenten voor blond haar. Zo kreeg ik de Warm Blonde Perfector toegestuurd, maar je hebt ook een Cool Blonde en Sun-Kissed Blonde shot in deze lijn. Ik hou persoonlijk op dit moment het liefst van assig blond dus voorlopig ga ik de Powermix niet gebruiken. Maar ik vind het zeker een fijne toevoeging aan de lijn! 


Blondifier Cool Shampoo 300ml prijs: €18,20
Blondifier Masker 250ml : €26,20
Blondifier Blonde Bestie Spray 150ml: €18,20
Blondifier Powermix shot : €10,40



1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.