Christmas Giveaway | Een extra pakje voor onder je kerstboom

zondag 17 december 2017


Lieve volgers, het wordt tijd om jullie nog eens te bedanken. Over een week is het al Kerst en misschien ligt er dit jaar een extra cadeautje voor jou onder de boom. Ik heb een superleuk pakketje samengesteld met een mix van make-up, haar- en huidverzorging. Wil je graag kans maken? Lees dan snel even verder wat je hiervoor moet doen. 



Wat zit er in het kerstpakketje?
✶ Nagellak set van Yves Rocher. Dé perfecte kleuren voor tijdens de feestdagen met een kleine dosis glitter
 Sleek Matte Me Lip Cream 'Birthday Suit'. Birthday Suit is zelf één van mijn favoriete kleuren uit de Matte Me Lip Creams van Sleek. Het is een mooie nude kleur die ideaal is voor elke dag. Ik schreef er ooit een review over. 
 Joico Blonde Life miniset. Blondies opgelet deze haarproducten gaan jou lokken extra doen stralen. (Misschien leuk om aan je blonde vriendin/mama/tante/collega cadeau te doen wanneer je zelf geen blondje bent!)
 Redken Anti-friss Polishing Milk. Deze stylingcrème werkt niet enkel anti-frizz, maar geeft je haren ook een prachtige glans. Stralen zal je tijdens de feestdagen! 
 Lierac Hydragenist SOS Hydrating Mask. Een lifesaver om de winter door te komen. Byebye trekkerige, droge huid. Dit masker geeft je huid een hydratatieboost, zodat het weer lekker zacht aanvoelt. 

WAT MOET JE DOEN OM DIT KERSTPAKKET TE WINNEN?
♥ Volg A Beauty To Rock via Facebook
♥ Stuur een mail naar info@abeautytorock.be met als onderwerp 'Christmas giveaway', laat me even weten waarom je een extra kerstcadeautje verdient en vermeld zeker je naam en adres. 

Extra kans:
♥ Volg me op Instagram: griet_abeautytorock

De winactie is geldig t.e.m. 22 december. Ik stuur de winnaar persoonlijk een mail en maak het bekend op Facebook! 


Good luck! 


Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.