Sky & Seine - Ultimates Nudes Catrice

zondag 15 september 2013


De felgekleurde nagellak kunnen we stilaan beginnen opbergen nu de herfst eraan lijkt te komen. Lees: frissere, regenachtige dagen waar de zon maar en toe te voorschijn komt. Ja, we kunnen er niet meer aan ontsnappen. Maar dat wil wél zeggen dat we onze herfstkleurtjes weer boven kunnen halen! We blijven positief. 
Ik draag erg graag nude kleuren als het zover is. Sky & Seine van Catrice is hier ideaal voor!



Sky & Seine komt van de Ultimate Nudes collectie van Catrice. Hij is huidskleurig wat ik erg mooi vind.
Ik draag jammer genoeg wel 3 dunne laagjes van deze lak, want hij hij dekt redelijk slecht. Voor de prijs van 2,49€ neem ik dat er wel bij. Ik ben meer te spreken over de houdbaarheid op mijn nagels. Na anderhalve dag nog geen chip maakt het voor mij een prima nagellak! (Geloof me, nagellak houdt het echt niet lang uit op mijn nagels)

Welke kleurtjes kiezen jullie in de herfst?

11 opmerkingen

  1. jammer dat nude kleutje vaak niet goed dekken ook deze niet maar het is wel een mooie nude lakje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal gek op nude nagels! Jammer van de 3 laagjes, maar hij bleeft héél mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stom dat hij zo slecht dekt.. maar hij is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig lakje! Jammer van de dekking...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi subtiel lakje! Wel jammer dat hij zo slecht dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi subtiel lakje! Jammer dat hij zo slecht dekt..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het wel een super mooi kleurtje ik ga meestal voor zulke kleuren in de herfst, ik hou niet van super felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi nude lakje en lekker budget-proof. Jammer dat er 3 laagjes voor een goede dekking nodig zijn. Daar heb ik zelf nooit het geduld voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het niet zo super eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kleurtje! wel jammer dat het niet goed dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat ze niet zo goed dekken. Ik heb ook een nude lakje van Catrice. Die dekt wel goed...

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.