Beauty - Lauren Conrad

vrijdag 13 september 2013


Als ik van één kapsel jaloers ben dan is het wel dat van Lauren Conrad! Zowel haar haarkleur als stijl vind ik gewoon erg mooi. Vooral de perfecte golven die ze maakt in haar haren zou ik gewoon op mijn hoofd willen plakken haha. Daarmee dat ik haar Beauty boek echt niet kon laten liggen toen ik het een poos terug zag liggen. Ja, ik moest gewoon weten wat haar tips en trucs waren. 


Ik kocht de nederlands versie, die nu volgens mij nog maar enkele maanden uit is. Het leest gewoon toch net iets makkelijker en haar eerste boek Style kocht ik ook in het nederlands. 
Lauren Conrad is vooral bekend van de realityserie 'The Hills' van enkele jaren geleden. #verslaafd was ik aan deze serie! Daarna bracht ze haar eigen modelijn uit en schreef verschillende boeken oa LA Candy, The Fame Game,... 


Als beautyaddict twijfel ik soms als ik wel iets nieuws te weten ga komen uit een beautyboek. Aangezien ik al verschillende opleidingen gevolgd heb, er zoveel mee bezig ben en vele blogs afga, maar ik kan zeggen dat ik het een heel erg leuk en ook wel leerrijk boek vond en nee, ik weet natuurlijk niet alles! Zo gaat Lauren bv. de ingrediënten af die je best in een product kan vermijden en ook waarom. Aangezien ik er meer op begin te letten, vond ik dit heel interessant! Net zoals bij kapsels, hier ben ik niet echt een held in.


Het boek gaat dus over alles wat met beauty te maken heeft (lijkt me wel duidelijk). Het staat vol met prachtige foto's van Lauren, waardoor het boek mooi wordt ingedeeld.


Verder vind je er allerlei kapsels in die je kunt namaken, als make up looks.
Ze laat je weten hoe je je nagels en haren moet verzorgen, hoe je fit en gezond kunt blijven en ze gaat even terug in de tijd.


Beauty van Lauren Conrad is zeker een aanrader als je net als mij niet genoeg over beauty kunt krijgen!

7 opmerkingen

  1. ik vind het ook echt een aanrader! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boek trok me nooit zo heel erg maar dat over de ingrediënten klikt wel interessant nu maak je me wel nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek staat nog steeds op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! dit boek zou ik wel willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze ook graag nog een keer gaan lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice-- I'll have to see if I can find this book to look at in person.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.