Picture My Life - December '18

zondag 6 januari 2019


December stond vooral in teken van kerst, dat was aan mijn Instagram feed wel te merken. Ondertussen is de kerstboom alweer opgeborgen tot volgend jaar en zijn de feestmenu's al een klein beetje verteerd. Ik ga niet beginnen met goede voornemens, maar ik hoop dat 2019 zeker heel wat leuks in petto heeft! Verwacht nog een grote lading aan foto's in deze laatste maand van 2018. 



Ik had nog heel wat afleveringen van Riverdale in te halen. Blijkbaar had ik de helft van seizoen 2 nog niet gezien, geen wonder dat ik niet kon volgen bij seizoen 3 haha. Ondertussen ben ik weer helemaal bij en kan ik niet wachten tot het seizoen wordt hervat. Nog Netflix aanraders van het moment: The Missing en You (verslavend, maar ook zo verkeerd. Lonely boy is zo creepy daarin). Oh en The Sinner staat eindelijk op Netflix. 
Ik keek natuurlijk ook naar Bird Box, niet zo eng als ik had verwacht maar voor mij zeker spannend genoeg :D


Mijn Rimmel quote van de maand ;) 


Bezoek van de Sint, met chocolade maak je me altijd gelukkig! 


Ik bak elk jaar speculaas rond Sinterklaas die ik dan overal uitdeel aan familie en vrienden. Al zeg ik het zelf, maar ik had mezelf wel overtroffen met mijn speculaas. Ik paste mijn recept een beetje aan en was zeer content. 


Ondanks ik ook veel kleur heb hangen in mijn kleerkast grijp ik in de winter toch bijna altijd naar zwart. Ik moet dan ook geen rekening houden met mijn oogschaduw en kan elke kleur kiezen die ik wil! ;) 


Ik was niet van plan om een adventskalender te kopen, toch zeker geen beauty kalender. Leuk is het zeker wel, maar aangezien ik nu al zo vaak moet opruimen en producten weggeef leek me dat niet zo'n goed idee. Op 1 december kwam ik deze van Milka tegen en vond het te moeilijk om hem te weerstaan ;) 



Ik werd uitgenodigd voor het Winter Wonderland event van kiehl's wat supergezellig was. Het was zoals een mini kerstmarkje met heerlijke warme dranken, cocktails en een wafel stand. Ik had een erg leuke avond met Ellen en tal van andere bloggers. 



De holiday collectie van Kiehl's zag er fab uit! Deze limited edition is in samenwerking met grafisch kunstenaar Andrew Bannecker. 



Wafel op een stokje! Ik nam natuurlijk de zoete variant met chocolade. 


Ik zette mijn Kiehl's pakje onder de kerstboom, want het zag er nog kaal uit. 


Sharing is caring. Ik ging met Gwen naar de stad om enkele cadeautjes te kopen en daarna naar Winterland te gaan. Om ons even op te warmen gingen we langs Coffee Café. De chocolate salted caramel was zó lekker en hadden we braafjes gedeeld. 


Extra opwarming! 


En selfies horen daar ook bij! 


Geen kerst zonder The Grinch!


Cadeautjes inpakken doe ik mits veel tijd super graag. De gouden glitter letters van Hema waren een topaankoop! Je pimpt er meteen je cadeautje mee en weet ten minste nog voor wie het bedoelt is. 


De feestdagen zijn dan wel al voorbij, cadeautips kan je het hele jaar door wel gebruiken.  


Wanneer het ijzig koud is kan ik zo genieten van warme chocolademelk. Gooi er nog wat marshmallows bij om het helemaal compleet te maken. 


Na het eten mogen mijn nichtjes altijd even tv kijken of op de iPad, zo heb ik zelf ook even rust ;) 


Na jaren twijfelen of ik een onesie zou kopen, besloot ik er toch eentje van de Aldi mee te nemen, omdat hij er zo cute uitzag! 


Omdat het mij zo tegenzit om mezelf naar de fitness te sleuren wil ik thuis vaker een kleine workout doen. Door de vlogmas van Niomi Smart was ik meteen gemotiveerd en probeerde ik haar 20 min full body workout (zo kan je hem vinden op YT!). Ik liet wel enkele oefeningen weg die ik voor mijn rug niet mag doen, maar geloof me de dag nadien voel je wel dat je iets gedaan hebt. 


Extra verwennerij van Kiehl's! De befaamde Creme De Corps is al goed in gebruik en vind ik echt heerlijk! Deze rijke, hydraterende bodylotion met cacaoboter en bétacaroteen voelt niet vettig aan op de huid. Mijn droge winterhuid voelt meteen zacht en gevoed aan. Ook de Calendula toner zonder alcohol is erg fijn en kalmerend voor de huid. 


Laten we zeggen dat dit nog goed meeviel :) 


Op het kerstevent van Yves Rocher in november mochten we anoniem een kerstkaartje schrijven voor een medeblogger. Ik kreeg dat van mij net voor kerst aan. Sweet! 


Mijn kerstwens ;) ik neem mezelf niet altijd even serieus trouwens 



Kerstdag gaat altijd bij mama door. Net voor cadeautjestijd trokken we nog enkele foto's van deze twee, want achteraf zijn ze te excited en kan je foto's maken wel vergeten. 


Ik ging tweede kerstdag naar Hasselt met Ine en Liesje. We probeerden onze lunch gezond te houden, met nadruk op probeerden. Ik nam een spicy avocado toast en daarnaast namen we ook nog enkele dessertjes die we deelden. Ze moesten er maar niet zo lekker uitzien!


With my crew!


Net na Kerst bracht ik een bezoekje aan de kapper. Ik had verlof die week dus ideaal om direct in de ochtend te kunnen gaan en zo niet veel van de dag te verliezen. 


Mijn top 9 op Instagram! 



Glitter post van Urban Decay! Nog net voor eindejaar ontving ik dit mooie pakketje om een partyproof make-up mee te maken. De glitter oogschaduw ging al meteen in gebruik. Binnenkort maak ik er zeker nog een feestlook mee, want feestjes zijn er het hele jaar door. 


HAPPY 2019!




2 opmerkingen

  1. Wooow die kerstboom van Kiehls, te gek! En jaloers op je Urban Decay producten, ik kocht met Kerst de All Nighter voor mezelf en ben mega tevreden erover. Je onesie is te gek trouwens, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht! Maak er een spetterend 2019 van!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.