Picture My Life - April 2018

woensdag 2 mei 2018


Mijn favoriete maand van het jaar is alweer voorbij. Waarom ik april nu net zo speciaal vind ligt waarschijnlijk aan de lente, de bloesems en de eerste vrije dagen van het jaar. Ik neem in het begin van het jaar nooit vrijaf of er moet een uitzondering zijn dus een dagje verlof is welkom. Ik maakte afgelopen maand extra leuk door veel te plannen, kijk mee wat ik allemaal heb uitgespookt. 


Pasen viel vroeg dit jaar. Helaas net wat te koud, dus onze geplande bbq werd binnen opgegeten. Mijn nichtjes waren alvast heel enthousiast met al het lekkers wat ze hebben kunnen rapen.


De liefde voor roze zit duidelijk in de genen. 


Mijn terras kreeg een flinke schrobbeurt! De beschermhoes mocht van de tafel en ook mijn flamingo's mogen de boel weer wat opfleuren.


Bo maakte graag gebruik om op de terrasstoelen te slapen (en stiekem ook om zijn vijanden in de gaten te houden)


Mijn eerste vrije dag van het jaar spendeerde ik in Antwerpen. Wat was dat weer lang geleden dat ik er was (alé ja, de week voordien was ik er nog voor het Kruidvat event, maar dat is natuurlijk anders). Wachtend op Liesje, ging ik alvast een Starbuckske halen. Mijn vast ritueel en ik had mijn cafeïne shot nodig!


We moesten een keuze maken uit fancy eclairs of Hoeked Doughnuts. De donuts hadden gewonnen en waren weer superlekker. 


We hadden veel geluk met het weer, zó zalig in het zonnetje. Onze donuts gingen we dan ook opsmikkelen op een bankje.


Nee ik kon het niet weerstaan. De Moederdag collectie was net binnen dus ik nam daar de Baa Bar bubble bar van mee (dat schattig schaapje) en ook nog de April Showers Bath bomb en Marshmellow Bath melt.


Ik deed een poll op Instastories. 95% was voor dus mijn review kwam er vrijwel snel aan. Je kan hem hier lezen. 


Het eerste zonnige weekend kwam eraan dus dat betekende genieten op het terras met een ijscappuccino. Ik vind mijn Aeroccino van Nespresso nog steeds een topcadeau, want ik gebruik hem erg vaak. 


Tadaa, het resultaat! 


Ik moest dit jaar toch wel wat vloeken, want de prunus boompjes zagen er een stuk minder mooi uit doordat het nog laat gevroren heeft. Enkele dagen later begonnen ze al te verkleuren. 


Een wonder dat ik zelf eens thuis was om een perspakketje te ontvangen! De Maracuja collectie van Yves Rocher bezorgde me meteen summervibes


Eén keer per jaar ga ik samen met mijn kapster/vriendin Mariana uit eten. We doen dit eigenlijk om onze verjaardag te vieren die ondertussen van ons beide lang gepasseerd zijn, maar het komt er niet snel van. We gingen bij het Thais restaurant Cy'an in Hasselt eten waar ik razend benieuwd naar was. De zelfgemaakte loempia's waren de lekkerste die ik ooit gegeten heb! 


We hadden een menu gekozen waardoor we twee gerechten konden proberen: een kokosstoofpotje met rode curry, en kip met wolgroenten en cashew noten.


Het dessert was gebakken banaan met ijs. Meer ging er echt niet meer bij! Ik had heerlijk gegeten en ga zeker nog eens terug. 


Make-up flatlays maken me altijd vrolijk 


Voor het eerst werd het Sushifestival georganiseerd in de Japanse Tuin. We vlogen meteen in de drank al was dit meer limonade dan cocktail haha. 


Ook in de Japanse Tuin was het zo'n beetje gedaan met de bloesems, je moet geluk hebben om er net op tijd bij te zijn. 


We love to share food! Samen met Liesje, Ine en de mannen namen we van alles een beetje om te delen. Bij sommige standjes was het wel meer dan een half uur aanschuiven wat ik overdreven vond. 


Veertig minuten later had Joffrey eindelijk zijne Noodle burger. Dat verdiende wel een foto haha


In april stond het L'Oréal Coiffure event op de planning. Hier werden heel wat nieuwe lijnen voorgesteld. 


Botanéa is de nieuwe 100% plantaardige en vegan haarkleuring die vanaf augustus in het kapsalon verkrijgbaar zal zijn. 


Source Essentielle is de eerste natuurlijke en vegan haarverzorging van L'Oréal Professionnel. Het gamma staat voor duurzame innovatie, productie en consumptie. Dat merk je aan de shampoos die je kan laten hervullen in het salon. 


Samen met Saar, genietend van een heerlijke cocktail! 


Insta-worthy ontbijt 


Jeej, weer een zonnig weekend! Mama wou graag nog eens naar Maastricht dus dan offer ik me al te graag op. We gingen voor het eerst het park in, wat mij aangenaam heeft verrast en waar ik zeker eens meer tijd voor wil uittrekken. 


Hier waren wel nog erg mooie bloesems! 


 Zó mooi 


Ik was vergeten dat Too Faced naar Douglas zou komen. Mijn enthousiasme kon dus niet op toen ik de mooie stand zag. Ze hadden zelfs veel meer dan ik zou durven hopen. Deze keer nam ik iets mee! Nieuwsgierig wat? Het komt hier één van dees voorbij op de blog. 


Ik ontdekte een nieuw chocoladezaakje 'DARQ', maar omdat we liever buiten zaten met het mooie weer namen we er een ijsje. Ik nam twee verschillende chocoladesmaken ( eentje al wat puurder dan de andere). Mmmmm.


Ik had niet verwacht dat ik zo content ging zijn met mijn canvas! Via Canvas Company mocht ik er eentje bestellen. De kwaliteit is echt supermooi en de levering ging erg vlot. Zeker een aanrader. 
Ik zou hem ook kunnen ophangen, maar ik ben er nog niet uit waar. Voorlopig vind ik hem zo wel leuk staan! 


Als chocolade-addict ben ik al een hele tijd benieuwd naar de nieuwe Ruby chocolade. Chocolade die roze is lijkt een beetje te goed om waar te zijn. Albert Heijn maakte vorige maand bekend dat de roze KitKat bij hen te verkrijgen zou zijn dus dat hield ik wel in de gaten. 
Voor mij is hij alvast goedgekeurd! De chocolade heeft een fruitige bessensmaak en ziet er gewoon hebberig uit.


Aangezien er op het Sushifestival enkel de bubble tea te verkrijgen was moest ik toch eens zo'n bubbel waffle proberen bij Double Bubble. Lekker, dat wel (kan ook niet anders met zo'n combinatie) maar ook niet bijzonder. En ik vrees dat ik het te duur vond voor wat het is. 


Je moet weten dat ik net sheet masks had besteld... whoops. 


Look van de dag! Ik combineerde Pillow Talk met een Hi-Fi Shine lipgloss van Urban Decay. Lo-ving this combo! 


Moet kunnen op een zondag. Ik was in ieder geval al uit mijne pyjama!



♥ 

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.