Currently Loving ♥ April 2018

zondag 22 april 2018


Door de zomerse temperaturen die we afgelopen week kregen voorgeschoteld is het bloggen een beetje achtergebleven. Zeg nu zelf wie zit er nu niet liever in het zonnetje dan achter de laptop? Toch heb ik een hele hoop producten klaar staan om te testen en waar ik over wil schrijven. Ik ga dus zeker mijn best doen om mij daar de komende weken mee bezig te houden!
Vandaag deel ik je graag vier producten die bij mij zeer geliefd zijn op dit moment.



ZADIG & VOLTAIRE - THIS IS HER!
Wanneer er korting bij IPXL is maak ik daar vaak gebruik van om mezelf te verwennen met iets leuks. Ik wou graag een nieuw parfum en ondanks ik oorspronkelijk voor de nieuwe Escada geur wou gaan was ik toch niet zo overtuigd toen ik hem ging testen. Alé ja, ik vind hem lekker ruiken hoor, maar hij verslaat Born In Paradise niet. 
Een hele tijd terug had ik een sample van Zalig & Voltaire en die geur is me steeds bijgebleven. Ik probeerde hem uit en was opnieuw verkocht. This Is Her! wordt omschreven als een mix van vanille en kastanje met als basisnoot sandelhout. 
Ik ben er helemaal weg van en kreeg ondertussen al enkele keren een compliment wanneer ik hem droeg! 

NARS - NATURAL RADIANT LONGWEAR FOUNDATION
Het zal je misschien niet verbazen dat de nieuwe NARS foundation hier tussen staat. Nu moet ik wel zeggen dat hij op warme dagen iets té glowy is voor mijn huid, maar aangezien het een vrij dekkende foundation is zal ik hem niet zo vaak dragen in de zomer. Op frisse dagen is hij wel mijn ideale match. Hij doet mijn huid er stralend uitzien en op het eind van de dag zit hij nog steeds op zijn plaats. 

MAC - CREAM COLOUR BASE 'HUSH'
Nooit gedacht dat ik zo'n fan ging zijn van een crème product. De multifunctionele Cream Colour Base van MAC is zo'n topproduct. Ik gebruik hem nu wel vooral als highlighter, maar je kan er zoveel kanten mee op. Naar mijn gevoel is de verblindende highlighter hype een beetje over aan het waaien en mag het wat natuurlijker. Hush is zó mooi op mijn jukbeenderen, ik gebruik hem zelfs wanneer ik weinig make-up draag voor een frissere uitstraling. 

NYX - MICRO BROW PENCIL
In de NYX store in Amsterdam werd ik door Steffi beïnvloed om de Micro Brow Pencil mee te nemen. Het zou een prima dupe zijn voor de Brow Wiz van Anastasia Beverly Hills. Aangezien ik deze al jaren wil kopen, maar hem eigenlijk te duur vind ben ik heel blij dat ik deze van NYX heb gekocht. Ik kan ze natuurlijk niet vergelijken, maar de Micro Brow Pencil werkt zó fijn! Het potlood werkt met een draaisysteem en is heel erg dun waardoor je de fijnste lijntjes kan maken. Aan de andere kant zit een spoolie wat ik heel handig vind, want ik gebruik dit gewoon altijd. Hij geeft goed af en blijft doorheen de dag mooi zitten. Ik heb hem in de kleur Taupe die perfect bij me past. Deze koop ik zonder twijfel opnieuw!



Ben je trouwens benieuwd naar mijn vijf ultieme favorieten? Ik deel ze op de blog van Marijke! Neem zeker eens een kijkje


Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.