Picture My Life - Februari '18

zaterdag 3 maart 2018


Bijna eindigde mijn maand ziek in bed, want afgelopen woensdag begon de dag met een grieperig gevoel. Ik dacht dus lap, het is zover. Maar zoals bij mij wel vaker voorvalt verdween dat zieke gevoel even snel als dat het gekomen was.  Toch maar rustig aan doen dit weekend, want ik viel gisteren al om half 9 in slaap op de zetel wat niet mijn normale doen is. 
Voor nu nog even een terugblik naar februari, de kortste maand van het jaar die ook in één, twee, drie voorbij was. 



Genieten van koffie, in het weekend betekent dit zoveel meer. Eindelijk wat ontspanning waar alles kan en niets moet. Ik bracht ook weer een bezoekje aan de kapper. Mijn kapster knipte misschien nét iets meer dan ik had verwacht, maar gelukkig groeit mijn haar gelijk niets.


Ik ga ook eens effe poseren voor de foto en het begint te sneeuwen. Veel hartjes wel voor mijn nieuwe jas van de Zara! 


Het opgemaakt artikel was een vaste waarde geworden op mijn blog, maar na zoveel jaren zet ik het even on hold. Moest het terugkomen dan komt het in videovorm. 


Ontbijtje in mijn comfy outfit


Make-up van de dag met enkele favorieten van het moment. Mijn gepersonaliseerd make-up tasje kreeg ik in naam van mijn lief metekindje Alexia ♥ Ik vind het supermooi! 


Mijn blog bestond in februari 8 jaar, whoopwhoop! Soms vraag ik me wel af hoelang het bloggen blijft doorgaan, maar zolang ik het graag doe blijf ik ervoor gaan. 


Het werd weer een stuk kouder waardoor dikke truien niet overbodig waren. Ik draag in de winter niet snel opvallende kleuren, maar tegen roze zeg ik nooit nee. 


Eén van mijn favoriete plekjes om te gaan ontbijten is bij Le Pain Quotidien. Ik had er afgesproken met Astrid om zo weer wat bij te tetteren. De warme havermout met appel en banaan is zó lekker! 


En over lekker gesproken, nog steeds verslaafd aan deze paaseitjes van Albert Heijn! 


De laatste tijd grijp ik eerder naar makkelijke, draagbare kleuren dus daar wil ik weer even verandering in brengen. Pink lips, yes! 


Samen met Steffi en Alexia ging ik voor het eerst naar Krok in Genk. Ik had er al veel positiefs over gehoord dus ik was best benieuwd. Grote aanrader! Ik vond mijn croque heerlijk! 


Nadat we hadden gegeten kreeg Alexia ook een hongertje. Wat is ze toch altijd zo lief en vrolijk. 


Quote van de dag! 


Ik merk dat Bo het moeilijk heeft met dat koude weer, want dan kan hij niet zo vaak naar buiten als dat hij zou willen. Gelukkig komt daar snel verandering in. Zijn knuffelmomentjes blijft hij wel altijd vragen. 


Roze sneakers zijn volgens mij dé trend voor de lente. De Gazelle's van Adidas had ik al een tijdje in het oog en aangezien ik nog een cadeaubon had van Zalando bestelde ik ze gewoon. Ze zitten echt zalig en de kleur is gewoon perfect! 
Oh en yay voor mini eggs! 


Ik ging vorige week zowel op vrijdag als zaterdagavond met vriendinnen weg. Op zaterdagavond was het Liesje haar verjaardagsfeestje. We gingen eten bij Buon'Eatalia en niet L'aperi Vino dus, de aperitief steeg me iets te snel naar het hoofd denk ik haha. Funtimes waren het in ieder geval! 


Ijzig koud was het vorig weekend toen ik bij mama in Tongeren was. Een koffie gaan drinken om even op te warmen is altijd een goed idee. 


Ik kreeg nog een leuk pakje aan van Yves Rocher met producten van de Pink Mantra collectie. Ik snak hierdoor meteen naar de lente! Ze zitten alvast in testmodus dus snel meer hierover. 



♥ 

2 opmerkingen

  1. Mooie foto’s! Dat oogschaduwpalette en blushpalette in je dagelijkse tasje zien er ook echt prachtig uit! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht! Fijn dat je blij bent met het tasje :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.