MAC Cream Colour Base 'Hush'

zondag 4 februari 2018



Lang geleden dat ik zo enthousiast werd door een MAC product. Soms vergeet ik even dat mijn liefde voor dit merk nog steeds groot is. Je zag deze Cream Colour Base al voorbij komen in mijn 'Gekocht door b(v)loggers' artikel. Ja, ik kocht hem inderdaad door Lily Pebbles. Ik vond het 'naturelle' highlight effect zo mooi dat ik hem ook gewoon wou proberen. Ondertussen ben ik er helemaal aan verkocht en vertel ik je er vandaag meer over. 


De Cream Colour Base is in feite een multifunctioneel product waarbij je zoveel kanten mee op kan. Zo kan je ze gebruiken op je ogen, lippen, wangen, jukbeenderen,... naar gelang welk effect je ermee wenst te verkrijgen. De Cream Colour Base kan je zowel boven foundation als op poeder aanbrengen. Je kan ze vrij transparant aanbrengen, maar ook werken met laagjes om een intenser effect te bekomen. Volgens mij wel een musthave voor vele visagisten. Ik hou in elk geval wel van zulke producten. 
Hush wordt omschreven als een zacht perzik met icy shimmer. Een supermooie highlight kleur als je het mij vraagt. 
Ik gebruik niet supervaak crème producten in mijn make-up routine, maar weet dat het resultaat vaak wel de moeite is. Ik was dan ook op zoek naar een highlighter die ik overdag kon dragen, eentje waarbij de rest van mijn make-up vrij basic is. Niets tegen mijn Becca highlighters (integendeel!), maar zo een oogverblindende highlighter vind ik nu ook weer net niet nodig elke dag. 
Dus toen leerde ik Hush kennen. 



Wat ik zo fijn vind aan deze Cream Colour Base is dat hij totaal niet plakkerig aanvoelt en erg mooi samensmelt met je huid. Ook over poeder doet hij het prima. Hush geeft een erg mooie peachy glow aan mijn jukbeenderen die ik zowel subtiel kan aanbrengen, maar zeker ook net wat intenser. Ik vind het fijn om de crème met mijn vingers aan te brengen, met een kwast zou trouwens ook gaan, maar dit werkt gewoon snel en dat is altijd een pluspunt in de ochtend. 
Na een lange dag zit de Cream Colour Base nog steeds prima, misschien iets minder intens, maar dat vind ik persoonlijk niet erg want dan is het toch bijna tijd om mijn make-up eraf te halen. 
Wat kan ik zeggen, I'm hooked! Ik ben blij dat ik deze ontdekt heb en ga zeker wat meer experimenteren met dit product. 




Prijs MAC Cream Colour Base: €23,50






5 opmerkingen

  1. Oh dit product ziet er inderdaad heel goed uit! Ik kende hem helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw review komt als geroepen! Ik heb nu een soort gelijkaardige poeder dat bijna op is... Maar deze verkopen ze niet meer. Dus nu heb ik een perfecte optie want deze ziet er te mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige kleur is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.