Maybelline | The 24 Karat Nudes Palette

vrijdag 24 maart 2017


Er is tegenwoordig een overvloed aan oogschaduwpaletten en er blijven er steeds nieuwe bijkomen. Hoe vernieuwend kan een palette zijn en word ik er nog steeds enthousiast van? Jazeker! De kwaliteit is er de laatste jaren zo op vooruit gegaan, de pigmentatie is vaak overweldigend goed en de texturen worden steeds aangenamer. Ook Maybelline weet me te verbazen met hun nieuw oogschadwpalette. Nudes en goud, wel dat is helemaal mijn ding. 


GOUD, GLITTER EN GLAMOUR
Geïnspireerd op de schoonheid backstage bevat The 24 Karat Nudes palette 12 tinten die vrij uiteenlopend zijn. Van nudes, goud, brons tot donker bruin. Er zit maar één kleur in die volledig mat is, de 11 andere kleuren bevatten ofwel shimmers of glitter. Op het eerste zicht leek het dat er meerdere matte kleuren in zouden zitten, maar toch bevatten ze een subtiel glittertje.  Voor mij blinkt vooral de gouden kleur uit en kan hij zeker de ster van het palette genoemd worden. 
Helaas merkte ik dat de gouden oogschaduw het tripje met de post niet zo leuk vond, want er was een klein hoekje uit wat ik gelukkig nog vrij goed kon herstellen. 
Het palette op zich vind ik er prima uitzien! Misschien mis ik wel een spiegel erin, wat ik vaak handig vind wanneer ik het zou meenemen. Het kwastje dat erbij zit mocht dan wel weer weggelaten worden, want deze zou ik eigenlijk nooit gebruiken. 





En dan die pigmentatie: wow! Meestal verwacht ik dit niet van een high-street merk. Zelfs de nude kleurtjes die meestal wegvallen op mijn huid zijn duidelijk aanwezig. Ik vind de kleurkeuze erg goed en veelzijdig. Hier kan je zoveel kanten mee op. Van een neutrale look tot een smokey eye. Het zijn wel allemaal vrij warme tinten dus voor koele types zou ik dit palette niet meteen aanraden. 
Enig minpuntje is dat de oogschaduws vrij poederig zijn allemaal, maar ik kan je wel zeggen dat ik hier wel niet zo'n last mee had bij het aanbrengen. De textuur is dan ook zijdezacht en blenden gaat hierdoor vlotjes. 
Oordeel zelf wat je van het oogschaduwpalette vind door de look die ik ermee maakte. 


Prijs: €16,99


♥ 

6 opmerkingen

  1. Oh wauw, ik vind dit echt een heel mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, en je hebt er een hele mooie look mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooie look meegemaakt meid X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt fijn dat kleurkeuze heel veelzijdig is in deze palette. Prachtige look heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er goed uit zeg. Ik vind je look enorm mooi. Ik heb alleen ooit het eerste palette van Maybelline getest en daar was ik niet zo van ondersteboven waardoor ik eigenlijk niet had verwacht dat deze zo goed zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.