Captain Khaki - Rimmel

maandag 27 mei 2013


De kaki trend is nog steeds niet overgewaaid en als het aan mij ligt hoop ik dat hij nog een tijdje blijft. De laatste tijd ben ik er wel voor te vinden met alles wat een kaki kleur heeft. In de H&M paste ik onlangs nog een reeks kleedjes, blouses, blazers,... in het kaki. Ik vind het leuk om er een stoedere look mee te maken en die indruk geeft kaki je ook al snel. Om het plaatje compleet te maken ging ik op zoek naar een bijpassende nagellak en kwam ik bij Captain Khaki van Rimmel terecht!



Ik heb eventjes gezocht naar de perfecte kleur, zeker aangezien het als nagellak niet zo populair is op dit moment. Gelukkig stond hij bij Rimmel, want ik ben wel fan van hun nagellak. Deze droogt dan ook nog eens supersnel en heeft een breed borsteltje wat snel werken is. 
Na 2 lagen is de dekking perfect en naar mijn mening chippen mijn nagels helemaal niet zo snel met de Rimmel nagellakken. 
Mijn bijpassende look: 


Het kleedje komt van H&M.
Wat vinden jullie van de kleur kaki? Iets voor jou of toch liever niet?


1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.