De Maracuja collectie van Yves Rocher

zondag 29 april 2018


De zomerse temperaturen van vorig weekend hebben iedereen vast deugd gedaan en ook al is het momenteel wat minder (we mogen niet vergeten dat het nog steeds lente is!) kunnen we ons alvast voorbereiden op de warme dagen die eraan komen. De zomercollecties helpen ons daar een handje bij en doen ons meteen wegdromen naar het strand. Zo heeft ook Yves Rocher heeft een heerlijke tropische collectie 'Maracuja' uitgebracht. Ik kan je verzekeren dat de geur hemels is. 



MARACUJA EAU DE TOILETTE €32,00
'Maracuja' is Portugees voor passievrucht. Deze collectie heeft dus een heerlijk, fruitige geur die je zelfs tot in de make-up terugvindt. 
De Maracuja Eau De Toilette is een mix van passievrucht en gember waardoor het een fruitige, maar ook lichtjes pittige/kruidige geur heeft. Zalig! Hier hou ik van. Dit wordt zeker een geur die ik op warme zomerdagen vaak ga gebruiken. De geur is zacht en erg draagbaar. Hij blijft niet extreem lang hangen, maar voor een zomergeur vind ik dat niet zo'n probleem. 


DUO POEDER ZONNIGE TEINT COLLECTOR'S ITEM - HÂLE FONCÉ €25,90
Een bronzer mag niet ontbreken in de zomercollectie. Dit iconische Duo poeder van Yves Rocher werd in een Limited Edition jasje gestoken door de tropische print die erin gegraveerd is. Voor mijn niet al te getinte huidskleur is dit poeder perfect. Ik gebruik op dit moment graag de lichtste tint, maar in de zomer zal ik ze beide wel kunnen gebruiken. Het kleurverschil is niet enorm. 
Ik krijg meteen een sunkissed look wanneer ik dit poeder gebruik. De formule van het Duo Poeder is verrijkt met extract van de Tiarébloem, wat de heerlijke monoi geur verklaart. 

GLOSSY LIP PEN: ORANGE SANGUINE - ROUGE VIF - ROUGE PROFOND €13,90
Ook de lippen mogen opvallen in deze collectie! Van helder oranje tot bordeaux rood. De Glossy Lip Pen lipsticks zorgen voor een frisse en stralende look. Ik vind ze supermakkelijk aanbrengen en voelen erg aangenaam en verzorgend aan op de lippen. 

NAGELLAK: OR ENSOLEILLÉ - CORAIL POP €5,90
In de zomer vind ik dat nagels best mogen opvallen. Ik grijp dan al sneller naar opvallendere kleuren. In de Maracuja collectie zit ook nog een prachtige blauwgroene tint samen met deze gouden en oranje-roodachtige kleur. 


Swatches:
Duo Poeder Zonnige Teint - Hâla Foncé
Glossy Lip Pen: Orange Sanguine - Rouge Vif - Rouge Profond 


Glossy Lip Pen - Orange Sanguine 


Glossy Lip Pen - Rouge Vif


Glossy Lip Pen - Rouge Profond 



MARACUJA - BODYSCRUB €4,95
Je huid scrubben is in de zomer zeker een must wanneer je graag mooi egaal wilt bruinen en je tint zolang mogelijk wilt houden. De Maracuja bodyscrub heeft dezelfde geur als de Eau De Toilette. Heerlijk fruitig onder de douche door de passievrucht, perfect voor de zomer. Ik vind de scrub echt zalig in gebruik en hij doet wat een scrub moet doen: de dode huidcellen verwijderen en mijn huid lekker zacht laten aanvoelen. 
Fijn om te weten is dat meer dan 92% van de ingrediënten uit natuurlijke oorsprong bestaat en de bodyscrub vrij is van parabenen en minerale olie. 


De Maracuja zomercollectie is reeds verkrijgbaar bij Yves Rocher. 



1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.