Signasol - het nieuwe collageen drankje voor een mooie huid

maandag 19 maart 2018


De conditie van je huid wordt niet enkel bepaald door erfelijkheid of uitwendig gebruik van crèmes en serums. Ook inwendig zoals bepaalde voeding heeft veel invloed op je huid. Zo merk ik zelf al snel wat ik moeilijk kan verdragen. Bij te vettig eten heb ik de dagen nadien opvallend last van onzuiverheden. Te weinig water drinken uit zich dan weer op een minder stralende huid en het verschijnen van droogtelijntjes. Ik ben er wel van overtuigd dat we een mooie huid het best in- als uitwendig moeten verzorgen. Een collageen kuur is me niet onbekend, want ik testte eerder al Collagen Lift uit. Signasol is nog vrij nieuw in beautyland, met hetzelfde concept: rimpels verminderen en de huid terug elasticiteit geven. Ik heb net mijn kuur beëindigd en ga je er vandaag alles over vertellen. 


Signasol is ontstaan in Duitsland. Dit nieuwe collageen drankje belooft de huidelasticiteit te verbeteren, rimpels te verminderen en zelf cellulitis aan te pakken. Ik ontving een doos met 28 drinkflacons, goed voor een kleine maand dus.  
Wat is collageen? 
Collageen is verantwoordelijk voor de stevigheid en elasticiteit van de huid en steunt de vernieuwing van de cellen. Het stimuleert de vochtigheidsbalans waardoor onze huid steviger en strakker lijkt. Op jonge leeftijd maken we voldoende collageen aan waardoor onze huid er jeugdig, stevig en glad uitziet. Helaas begint collageen vanaf je 25ste af te nemen. De huid wordt stilaan slapper en fijne lijntjes en rimpels ontstaan. 

Aangezien we er allemaal liefst zo lang mogelijk jong uitzien is het zeker belangrijk om je huid te geven wat hij nodig heeft. Ik ben tegenwoordig gek op hyaluronzuur serums en retinol producten. Maar ik geloof er wel in dat een collageen drankje zeker geen kwaad kan en eerder mijn huid goed zal doen 

De collageen-peptide VERISOL die Signasol bevat speelt een belangrijke rol om de huid mooi te houden. Het wordt aangeraden om een kuur van minstens 8 weken te doen om resultaat te zien. 
Wetenschappelijk werd er bewezen dat na 8 weken 65% collageenaandeel van de huid werd toegenomen. Rimpels rondom de ogen kunnen tot 50% verminderen en na een gebruik van minstens 3 maanden kan cellulitis een stuk minder zichtbaar zijn. Intensief smeren lijkt dus verleden tijd. 


De 28 drinkflacons zitten mooi verpakt in een doos. Ze bevatten geen kleurstof en zijn lactose- en glutenvrij. Voor gebruik moet je de flacon schudden en er wordt aangeraden het 's ochtend te drinken tijdens een maaltijd. 

Naast het collageen peptide bevat Signasol ook verschillende vitamines en mineralen zoals:
Vitamine C draagt bij tot de normale collageenvorming voor de normale werking van de huid
Vitamine E beschermt de cellen tegen oxidatieve stress 
Vitamine B2, B6 en B12 dragen bij tot een normaal energielevend metabolisme
Zink en Biotine dragen bij tot een instandhouding van een normale huid
Koper draagt bij tot de instandhouding van normale bindweefsels


Ingrediëntenlijst 



MIJN SIGNASOL ERVARING
Ik heb net een kleine kuur van 28 dagen beëindigd. Ik moet wel zeggen dat ik al eens een dag heb overgeslagen gewoon omdat ik het vergat. Whoops, maar toch had ik er niet echt een probleem mee om in de ochtend zo'n flacon leeg te drinken. Een flacon bevat 25ml wat je eigenlijk al snel naar binnen hebt. Qua smaak was het ook best ok, ik heb al erger gehad. Ik zag tussen de ingrediënten dat er druivensapconcentraat in verwerkt zit en ik proef dat er wel een beetje in dus voor mij was dat sindsdien mijn mini fruitsapje in de ochtend. Alé ja, ik zou er nu niet een hele fles van leegdrinken hoor. Maar het is zoet zonder een vervelende nasmaak. 
De toestand van mijn huid vlak voor ik begon zou ik eerder onrustig noemen, maar dat komt omdat ik sinds november gestopt ben met het nemen van de pil. Dat is natuurlijk een heel ander verhaal, maar ondertussen is mijn huid terug in balans. Misschien mede door de  vitamines en mineralen (zoals zink) die Signasol bevat. 
Op mijn 33ste moet ik zeggen dat ik gelukkig nog geen rimpels heb, enkel fijne lijntjes beginnen wel op te duiken. Aangezien er wordt aangeraden Signasol minstens 8 weken dagelijks te nemen heb ik met mijn 4 weken natuurlijk niet het uiteindelijke resultaat. Mijn huid ziet er wel prima uit en voelt glad en stevig aan. Yay! Iemand met diepere rimpels zou hier normaal eerder resultaat mee zien. Misschien moet ik over tien jaar de kuur nog eens hervatten! 



Signasol is te koop bij de apotheek. Voor een doos met 28 drinkflacons betaal je €59,90
Voor meer info klik hier




5 opmerkingen

  1. ik heb vorig jaar 8 weken Collagen Lift ingenomen en geen resultaten geboekt, ik ga nu dit eveneens voor 8 weken uitproberen, ik ben 45 en heb geen extreme rimpels, ik rook niet en eet gezond, ik beoog een strakkere huid met deze kuur, ik laat jou weten hoe het is gegaan, mvg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 3dozen signasol gedronken erg duur en niks resultaat dikke prullen alleen weer geld weggesmeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gebruik al 4 maanden signasol en ben van plan om dit voort te zetten. de kwaliteit van mijn huid ziet er een heel stuk beter uit, minder diepe rimpels en egalere huid. ik ben nu bijna 50jr en tot ik signasol probeerde nooit geen puistje meer te verkennen,die ik voordien wel had .ik ben heel tevreden van dit lekker drankje. ik raad het zeker aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dermatologe zegt dat men dit minstens 4 maanden moet nemen om resultaat te zien.
    Zij is er wel positief over en dus ga ik dit proberen. En nu maar hopen dat het helpt!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.