Wishlist #16

maandag 20 maart 2017


Wie houdt er nu niet van lijstjes samenstellen? Van to-do lijstjes tot boodschappenlijstjes, het heerlijke gevoel wanneer alles een vinkje krijgt zie ik als een geslaagde missie. Hopelijk zijn jullie wishlists nog niet beu, ik kan er nog steeds van genieten om te gluren bij die van andere. Het geeft me vaak inspiratie en het komt ook al eens voor dat ik me laat beïnvloeden. 
Ondertussen is het alweer maanden geleden dat ik er eentje opstelde dus al het leuks en moois dat ik de laatste weken ben tegengekomen laat ik vandaag aan jullie zien. 


TED BAKER HANDTAS
Don't they look perfect? De roze voor de lente/zomer en de zwarte voor de rest van het jaar? Ik heb al een tijdje een zwak voor Ted Baker handtassen en meestal (wel altijd eigenlijk) blijft het bij kijken. Maar om me minder schuldig te voelen lijkt het me verstandig om wat extra centjes in de spaarpot te steken en op mijn verjaardag donatiegeld vragen. Op zich valt Ted Baker best mee van prijs t.o.v. andere designertassen.

URBAN DECAY X BASQUIAT 
Nee, ik ben geen kunstkenner. Laat ik hier eerlijk in zijn. Basquiat klonk me niet meteen bekend in de oren (sorry), maar ik heb natuurlijk even mijn research gedaan, want de opkomende samenwerking van Urban Decay ziet er gé-wel-dig uit! Helemaal in Basquiat stijl zijn de verpakkingen van deze collectie echt wel kleine kunstwerkjes. Zoals we van Urban Decay gewend zijn hebben we een oogschaduwpalette met neutrale kleuren en eentje met opvallende kleuren. Ik spotte ook al een make-up tasje met de bekende Basquiat kroon op. Eén woord: hebben. 

PIXI DOUBLE CLEANSE
Misschien wel een beetje te gehyped, maar ik hoor er tot nu toe enkel maar positieve reacties over. De Double Cleanse bevat twee reinigers in één. Zowel een reinigingsolie als een reinigingscrème. De olie is ideaal om de make-up te verwijderen en de crème heeft een iets meer verzorgende werking. 
Verwacht dat deze vroeg of laat hier wel voorbij zal komen. 

TOO FACED LOVE LIGHT 
Dit zijn dus highlighters die er té perfect uit zien dat ik ze gewoon wil hebben. Too Faced zorgt altijd voor echte pareltjes, ze weten echt hoe ze iemand kunnen omkopen door hun verpakking alleen al. 
Maar het zijn niet de meest glowy highlighters en dan twijfel ik wel of ze hun prijskaartje waard zijn. 

BECCA PRISMATHIC AMETHYST 
Eentje waarvan ik wél zeker ben dat hij de moeite zal zijn is de nieuwe LE Shimmering Skin Perfector van Becca. De Primathic Amethyst highlighter bevat duo-chrome pigmenten die van kleur verandert bij elke beweging. Ik heb in principe geen nieuwe highlighter nodig, maar iets wat LE is maakt het voor mij alleen maar moeilijker om niet te willen.

PETER THOMAS ROTH PUMPKIN ENZYME MASK 
Mijn liefde voor skincare is groot en producten die echt resultaat geven maken me echt gelukkig. Dit exfoliërend masker met pompoen enzyme van Peter Thomas Roth lijkt me echt iets voor mij. Een veilige peeling voor thuis waardoor dode huidcellen verdwijnen en je huid verbetert? Yes please! 

ORIGINS FLOWER FUSION SHEET MASK 
Bij ons zijn ze nog niet te verkrijgen, maar ik kan niet wachten om de nieuwe sheet maskers van Origins te proberen. Geïnspireerd door de natuurlijke, stralende schoonheid van bloemen. De Flower Fusion collectie bevat wel liefst 6 verschillende sheet masks met ieder zijn eigen voordeel. 




Wat staat er zoal op jou wishlist? 



7 opmerkingen

  1. Het Peter Thomas Roth masker ruikt heel lekker. Heb er een mini van. De Double Cleanse heb ik net gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die Ted Baker handtas is echt zo mooi! Dat strikje doet het hem altijd bij mij :-)
    De Becca highlighters zien er ook weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige wishlist! Ik wil de highlighters van TooFaced eigenlijk ook, zo mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik heb ook echt nog te veel make-up dat nog op mijn wishlist staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi verlanglijstje. Ik heb interesse in zo goed als alles 🙈

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.