The Cult Beauty Box Anna & Lily

maandag 16 mei 2016


Naar mijn gevoel is team internet het een beetje aan het overnemen. Ik kijk veel minder tv dan vroeger, want YouTube video's kijken en blogs afgaan is zoveel leuker tegenwoordig. Het is ook inspirerend om te zien wat sommige onder hun ondertussen al hebben bereikt. Lily Pebbels en Anna Gardner (ViviannaDoesMakeup) volg ik beiden al een hele poos op YouTube. Vooral Lily vind ik zo'n leuke stijl hebben. Ze hebben elk een beautyblog, maken vaak samen video's en nu hebben ze hun eigen box uitgebracht in samenwerking met Cult Beauty. Na wat wikken en wegen, want hij is prijzig besloot ik hem te bestellen! 



Cult Beauty is een engelse webshop met tal van mooie merken zoals Becca, Anastasia Beverly Hills, Sunday Riley, Morphe,... Zelf was ik er nog niet bekend mee, maar ik ben blij dat ik hem door deze box ontdekt heb. The Cult Beauty Box door Anna & Lily bevat heel wat van hun holy grails. Heel wat merken zijn voor mij nieuw al heb ik ze wel vaak voorbij zien komen in hun video's en ik hou ervan om mijn kennis uit te breiden! De box bevat 5 fullsize en twee travelsize producten


De marmer look van deze box is waanzinnig mooi waardoor ik hem zeker ga bewaren om allerlei spulletjes in te bewaren. Hij gaf me meteen een luxueus gevoel en hij sluit magnestisch. Alle producten waren netjes verpakt net als de box zelf.


In The Cult Beauty Box van Anna & Lily zit:

  • Pixi Hydrating Milky Mist - Een goed hydraterende mist met hyalunronzuur die fijne lijntjes terug opvuld
  • Stilla Stay All Day Liquid Eyeliner
  • BECCA Backlight Priming Filter - vervaagt imperfecties en geeft een stralende gloed
  • Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil - Een retinol rijke olie voor 's nachts om tekenen van huidveroudering te verminderen
  • Yu Ling Jade Facial Roller
  • Oskia Renaissance Cleansing Gel - Een gel cleanser die je huid helpt te versterken en te revitaliseren
  • Classic Wet Brush - Deze borstel ontwart zowel nat als droog haar zonder probleem 

Ondanks de Luna Sleeping Night Oil van Sunday Riley en de BECCA Backlight Priming Filter travelsize zijn, weet ik nu al dat ik erg lang met deze producten ga doen. Ik vind alles echt de moeite waard eruit zien. Natuurlijk moet ik alles nog testen, maar het klinkt alvast veelbelovend. Je mag vast en zeker van elk product een review verwachten op mijn blog. 


The Culy Beauty Box door Anna & Lily is te koop bij Cult Beauty voor 85 pond (ongeveer €107)


8 opmerkingen

  1. Die roller ziet er ook mega apart uit! ben benieuwd naar de items! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er mooi uit! Ik ken er ook niet zoveel van, dus dat is dan altijd wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe box zeg!! wel duur vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interessant, de skincare merken ken ik totaal niet. Dus daar ben ik vooral benieuwd naar te samen met de Pixie mist spray.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh hij is inderdaad duur zeg, maar het zien er wel allemaal kwalitatieve producten uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben fan van ViviannaDoesMakeup. Gave box al is het niet goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie box, met een fijne inhoud! Ik ben vooral benieuwd naar de Oskia Cleanser en de Becca Primer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie box! Wel heel prijzig, maar met de merken die je er bij krijgt, is het, het wel waard denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.