ROGER&GALLET | Eau Fraîche Gingembre Rouge

dinsdag 17 mei 2016


Natuurlijkheid, authenticiteit en Parijse elegantie: dat zijn de 3 essentiële schoonheidswaarden van Roger&Gallet. De nieuwe verpakkingen vertellen op een poëtische manier het verhaal van elk product. Zo worden de ingrediënten die de producten bevatten weergegeven in de verpakking. 
Twee weken geleden werd ik uitgenodigd voor een event waar tal van nieuwe producten werden voorgesteld van Vichy, La Roche-Posay en Roger&Gallet. Bij die laatste mochten we onze favoriete geur uitkiezen die we mee kregen naar huis. Ik koos voor Gingembre Rouge...


De nieuwe flesjes zijn elegant en discreet. Met hun nieuwe 50 ml verpakkingen zijn ze aantrekkelijk om mee te nemen op reis of om cadeau te doen. Mij hebben ze er in elk geval heel blij mee gemaakt, want wat een heerlijke geur. 
Gingembre Rouge wordt omschreven als een energiegevende geur. Geïnspireerd op een tussenstop in Zanzibar met als hart noot gember. Deze wordt geblend met oa rode bessen, zoete sinaasappel, mandarijn, ...
"Rode gember, de meest verbazingwekkende wortel uit de plantenwereld, wordt gewonnen in Nigeria en krijgt hier het gezelschap van 11 andere natuurlijke gedestilleerde essences om de zintuigen te wekken en de mood een boost te geven"
Laat gember je niet afschrikken, want dit geurende water heeft vooral een zachte zoete geur die toch een pittige aanwezigheid heeft. Het is voor mij een geur die ik erg graag zal dragen tijdens de zomer en mij hopelijk de nodige oppepper geeft. 



Omdat het een geurwater is blijft hij natuurlijk niet zo sterk hangen als een parfum, maar ik vind dat hij wel een heel tijdje aanwezig blijft. Daarmee lijkt hij me ook heerlijk bij warm weer. Hij krijgt van mij alvast een mooi plaatsje tussen de rest van mijn parfums!


Roger&Gallet is te koop bij de apotheek en parfumerie. 
Prijs 50ml: €29,95
100ml: €44,95

9 opmerkingen

  1. Ik ken het helemaal niet! Maar het ziet er alleen al leuk uit en ik denk dat ik de geur wel lekker zou vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zoiets nog nooit geprobeerd en dit ken ik ook niet. Ziet er leuk uit en ik ben wel benieuwd naar de geur !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh lijkt me inderdaad heerlijk bij warm weer :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind de fles er alleen al schitterend uitzien. <3 Heel erg lekker zomers. Bij zo'n review vind ik het altijd zo jammer dat er geen geur via de computer overgebracht kan worden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is idd een héérlijke geur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook gehad en nog niet zo lang geleden opgemaakt, zaaaaalige geur vond ik! Alleen mocht hij wat sterker ruiken/langer blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleur en verpakking al een eyecatcher. Heerlijk bij warm weer, je maakt mij erg nieuwsgierig naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze geur is super lekker! Ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.