OPGEMAAKT | APRIL '16

donderdag 5 mei 2016


De zonnebrandcrème kunnen we best al naar boven halen, want het wordt een warm en zonnig verlengd weekend! Het had niet beter kunnen zijn. De nood naar wat vrije dagen was hoog dus ik ga er volop van genieten. Ik ben er al heel lang over aan het denken om een helix piercing te laten zetten en misschien is het vrijdag zover als ik weer niet van gedacht verander haha. 
Jullie zullen het hier vast voorbij zien komen als het zover is. Vandaag krijgen jullie in ieder geval te zien wat er allemaal in mijn opgemaakt bakje van afgelopen maand zat: 



Garnier - Pure Active Micellair Water
Volgens mij heb ik ondertussen wel elke variant van het micellair water van Garnier geprobeerd. Pure Active is voor de gevoelige en gemengde tot vette huid. Als je veel last hebt van onzuiverheden en puistjes dan zou deze iets voor jou zijn. Ik vond hem best fijn werken, ik merk weinig verschil met de roze dop variant enkel dat deze mijn huid wat droger maakte dus dat was minder. 

Philosophy - Purity reiniger
Een welbekende voorbijganger hier op mijn blog! Nog steeds gebruik ik de Purity reiniger erg graag, maar hij moet zijn plaatsje tegenwoordig wel delen met Ultrabland van Lush. Mijn ideale routine is 's ochtends reinigen met Purity en 's avonds met Ultrabland ♥


Kneipp - Badolie lavendel
Na een lange vermoeiende dag vind ik een bad met deze lavendel badolie het perfecte relaxmoment. De geuren van Kneipp zijn lekker intens waardoor je niet veel nodig hebt. Héérlijk! 

Rexona - Deodorant Tropical
Ik vergeet vaak te delen als ik een deodorant heb opgemaakt en dat doe ik wel degelijk vaak haha. Fun fact: toen ik twee jaar geleden op vakantie naar Griekenland ging kocht ik daar deze deo van Rexona. Ik had toen enkel handbagage mee, waardoor ik maar een mini deo had meegenomen en daar doe je natuurlijk niet lang mee in een warm land. Sindsdien heb ik deze tropical al vaak opnieuw gekocht, want hij werkt voor mij erg goed wat ik niet verwacht had van een roller. 

Clinique - Moisture Surge 
Mijn huid was de laatste weken 'ontregeld' door het gekke weer hier in België. Ineens waren mijn wangen enorm droog. De Moisture Surge van Clinique heeft me wel goed gedaan. De gel crème voelt erg licht aan en zorgt voor een hydratatie boost. Just what I needed!



7 opmerkingen

  1. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Ik ben ook aardig op weg om wat te verzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke producten zitten erbij! Die Lavendel lijn van Kneipp vind ik zo lekker haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten heb je opgemaakt! Ik ben benieuwd naar die deodorant! Ik gebruik op het moment voornamelijk deodorant sticks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je ervaring hier van Garnier - Pure Active Micellair Water te lezen, want iedereen heeft het over de roze fles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om te zien wat je zoal hebt opgemaakt! Lijken mij fijne producten, vooral kneipp badolie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Clinique Moisture Surge klinkt goed! Heb hier 't masker van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.