LUSH | Elbow Grease

donderdag 19 mei 2016


Ik heb niet veel nodig om enthousiast te worden van een Lush product. Ik bedoel, de hele winkel zou ik gerust kunnen leeg kopen. Het werkt dan ook aanstekelijk als je iemand lyrisch bezig hoort over een product waar ik eerlijk gezegd nog niet eerder van had gehoord. De Elbow Grease van Lush is een moisturising bar, op zich niet zo heel boeiend zou je zeggen, maar toen YouTuber Jkissa vertelde dat hij geweldig is voor tatoeages kwam hij meteen op mijn Lush lijstje te staan. 



De Elbow Grease bevat rijke, verzorgende ingrediënten die komaf maken met droge plekjes. Maar ook dus voor tatoeages is hij super, want doet de kleuren weer knallen. 
De goddelijke geur die hij heeft komt door de neroli, oranjebloesem en ylang ylang. 

Om eerst met het enige negatieve kantje te beginnen: de verpakking van Elbow Grease vind ik tegenvallen. Je kan de moisturising bar eruit duwen als je één kant losmaakt, maar omdat het nogal een vettig boeltje wordt is het weer lastig om hem er terug in te krijgen en uiteindelijk wordt alles smerig. Voorzichtig te werk gaan is hier dus aan te raden.

Voor de rest kan ik alleen maar positief zijn. Ik heb vanaf nu mijn favoriete Lush geur gevonden, zo verslavend waar ik inderdaad vrolijk van word. 
De moisturising bar smelt meteen weg mits aanraking met je huid. Je heb niet veel van deze bar nodig en hij laat een erg vettige laag achter. Ik raad je aan om hem vooral 's avonds te gebruiken voor het slapen gaan, zo kan hij 's nachts ook zijn werk doen. 



Een ingrediëntenlijst om vrolijk van te worden! Allemaal natuurlijke en heerlijk voedende bestanddelen.  De extra virgin kokosolie verklaart het vettig laagje dat hij achter laat. 


Merk ik verschil in mijn tattoos als ik de Elbow Grease heb aangebracht? Jazeker! De kleuren en lijnen komen weer sterker naar voren en nee, een bodybutter doet niet hetzelfde. Ik ben nu al verslaafd aan de Elbow Grease! 
Naast dat ik hem voor mijn tattoeages heb gebruikt, probeerde ik hem ook voor die vervelende rode bultjes op mijn bovenarmen. Ik weet dat als ik daar goed scrub en iets voedend aanbreng ik er minder last van heb. Volgens mij gaat de Elbow Grease me hier ook goed in helpen. Ik gebruik hem nog niet lang genoeg, maar ik merk al een verbetering! 


Goed spul deze Elbow Grease! Grote aanrader als je tattoos hebt of droge plekken wilt aanpakken.


Prijs: €10,95 

8 opmerkingen

  1. Wauw, het lijkt alsof je een topproduct hebt gevonden voor jezelf! :-) Ik heb geen tattoos, dus daar hoef ik hem al niet voor te kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super goede tip is dit zeg! Je ziet ook écht verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit geweten dat dit bestond en waar het goed voor was haha, klinkt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige naam, Elbow Grease. Had er nog nooit van gehoord eigenlijk. Nu ben ik al benieuwd naar de geur alleen. Leuke tattoo btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap wat je bedoelt met Lush. Klinkt handig op de tattoo. Ik kan wel hulp gebruiken op mijn Elbow.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze komt gelijk op mijn wishlist! Ik heb zelf ook twee gekleurde tatoeage. Je ziet ook op de foto's een goed verschil van voor en na.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt interessant! Alleen ben ik bang dat ik met mijn tattoo hoeveelheid een kilo aan mag schaffen. ;) Gebruik momenteel olie van Amanprana, ook een fijne tip trouwens excl het vettige laagje :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier had ik nog nooit van gehoord! Maar het klinkt als een heerlijk product, ik ga zeker een keer een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.