Bellápierre | Mineral Foundation 'Cinnamon'

dinsdag 3 mei 2016


Minerale make-up is voor mij niet nieuw, maar ik heb er vrij weinig ervaring mee. Enkele jaren geleden hoorde je er veel meer over, al duikt de minerale make-up tegenwoordig weer vaker op. Bellàpierre is zo'n merk dat ik zo nu en dan tegenkom en na een beetje research te doen is dit één van de meest groeiende bedrijven ter wereld op gebied van minerale make-up. 
Op de Estetika beurs werden we bij de stand van Bellàpierre erg goed onthaald en kregen we het Minerale foundation poeder mee om te testen. Normaal ben ik niet zo'n poeder persoon, maar ik ben nu toch lichtjes onder de indruk. 



Minerale make-up staat er vooral voor bekend om datgene te doen wat andere make-up niet doet en dat is je huid verzorgen. Dit op basis van natuurlijke ingrediënten. Klinkt goed, niet waar?
De reden waarom ik niet zo vaak poeder gebruik is, omdat mijn huid er niet zo van houdt. Ik krijg er gemakkelijk een verstikkend gevoel van en dan ontstaan er puistjes. 
Maar ok, dit is geen gewoon poeder, de Mineral Foundation zou de dekking geven van een foundation gecombineerd met een zijde-matte textuur van het poeder. Hij bevat enkel 4 natuurlijke ingrediënten: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide en Iron Oxide
Door de SPF15 die erin zit beschermt hij je huid ook tegen UVA en UVB stralen. Top!

Je kan de Mineral Foundation gewoon als poeder gebruiken, maar je kan hem ook mengen met je dagcrème. Ik vind hem in combinatie met een kabuki kwast echt top. Door zijn verpakking is hij ook makkelijk te doseren. Je doet wat van het poeder in het dekseltje om zo niets te verspillen. 


Ik draag hier de Mineral Foundation over mijn gewone foundation. 

Ondertussen heb ik dit poeder al regelmatig gebruikt. Vaak over mijn foundation heen, omdat ik veel vlekjes in mijn gezicht heb die ik zo goed mogelijk wil verdoezelen, maar ook op zich heb ik het poeder al gedragen. Ik vind de dekking ervan erg goed. Ik zou niet zeggen full coverage, maar toch mits enige opbouw kan je er zeker een medium dekking mee krijgen. De zijde-matte finish vind ik erg mooi en mijn huid reageert goed op dit poeder, want puistjes blijven weg.
Ik draag meestal een transparant poeder, maar ik krijg met de Mineral foundation meteen een warmere uitstraling. De kleur Cinnamon is misschien een tikkeltje te donker voor mij op dit moment, maar binnenkort zal hij perfect passen als ik een kleurtje krijg van de zon!

Prijs: €39,99


Bellàpierre is oa online te koop bij Le Visage


10 opmerkingen

  1. Het resultaat is mooi, maar ik houd wel van een flinke dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellapierre is echt een geweldig merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk dat er ook spf inzit. Het effect vind ik erg mooi, de prijs alleen wat minder, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, heel mooi product! Lijkt me echt een super poedertje voor in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat. Ik hou alleen niet zo van losse poeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi resultaat, ik hou wel van een natuurlijke dekking :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt niet verkeerd, maar denk niet dat 't wat voor mij is. Ik en gekleurde poeders gaan niet zo goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral fijn dat je huid er goed op reageert! Ik heb eigenlijk geen ervaring met poeder foundation, lijkt me met een droge huid niet heel fijn, vandaar ...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.