Nivea Q10 Firming + Bronze Body Lotion

maandag 10 mei 2021


De stress die altijd naar boven komt wanneer de kleedjes en open kledij uit de kast mag komen is er elk jaar weer. Want dat bleek vel dat weer voor een jaar geen zon heeft gezien steekt serieus af. Thank God zijn er dan de zelfbruiners. Ik zou anders niet weten wat ik zou doen. Al moet mijn huid er niet meteen uitzien alsof ik een maand heb liggen bakken in de zon. Ik hou er eerder van om de tint eerst wat op te bouwen. De Nivea Q10 Firming + Bronze body lotion is hier ideaal voor. Het is een verstevigende body lotion die je voorziet van een mooie summer glow! 



Het co-enzym Q10 staat er voor bekend om huidveroudering tegen te gaan. Het is een anti-oxidant die je lichaam beschermt tegen vrije radicalen. De verstevigende formule in de Q10 Firming + Bronze body lotion zou de elasticiteit van de huid verbeteren in 10 dagen. 
Daarnaast bouwt de body lotion een natuurlijk gebruinde tint op en hydrateert deze intensief de huid. Ik moet zeggen dat ik beter ben in het smeren van zelfbruiner dan in body lotion. Dus voor mij is zo'n multifunctioneel product ideaal. 

De body lotion komt in een grote flacon van 400ml, waar je zeker wel een hele tijd mee verder kan. Hij heeft een handige sluitdop en ziet er voor de rest vrij basic uit. 
In de ingrediëntenlijst zie ik helaas op de derde plaats alcohol denat. staan. Ik heb nu geen extreem droge huid, maar alcohol droogt de huid uit dus wel iets om rekening mee te houden. 

Ik heb de Nivea Q10 Firming + Bronze Body Lotion ondertussen een kleine week gebruikt. De geur is fris, helemaal geen typische zelfbruingeur ook niet achteraf. De lotion smeert goed uit en hydrateert mijn huid meteen. Het duurt enkele minuten vooraleer de body lotion helemaal is ingetrokken, maar hij laat geen vettige laag achter. Na één keer smeren zie je niet erg veel verschil, de body lotion mag zeker verschillende dagen achter elkaar gebruikt worden om een bruin tintje te krijgen. Het begint dus zeker subtiel (aanrader voor iemand die bang is voor vlekken), maar het bouwt dus op naar een mooie zomerse gloed. Of de body lotion mijn huid steviger maakt kan ik nog niet zeggen en eerlijk gezegd verwacht ik dat ook niet direct. De huid goed hydrateren blijft belangrijk en zal deze dan wel elastischer maken. 
Ik durf nu alvast mijn kleedjes naar boven halen en ga de komende dagen zeker nog verder smeren! 


Prijs Nivea Q10 Firming + Bronze Body Lotion 400ml: €12,49




2 opmerkingen

  1. Oh ik gebruik deze ook graag, wat een fijn product voor mijn witte benen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de review, altijd handig als iemand dit uitgebreid test en uitschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.