Nivea Naturally Good

maandag 25 oktober 2021


Ben je al bekend met Naturally Good van Nivea? De lijn die 100% transparant is. Hoezo transparant? Wel, de producten bevatten minimum 95% ingrediënten van natuurlijke oorsprong , 1% tot 5% additionele ingrediënten voor formule stabiliteit en veiligheid en ze hebben een verminderde CO2 impact. Nivea wilt jou laten weten wát je nu juist allemaal op je huid smeert. Het gamma is ideaal voor dagelijks gebruik door zijn eenvoudige routine. 


Van aloë vera, kamille tot hennepzaadolie. Dit zijn enkele natuurlijke ingrediënten die in de producten verwerkt worden met ieder zijn werking. Ik mocht enkele producten uittesten waaronder de Bio Hennepzaadolie dagcrème, de Bio Aloë Vera 24h hydratatie en twee sheet maskers (Bio Kamille en Bio Aloë Vera). 
De Bio hennepzaadolie dagcrème is er eentje voor de gestreste huid (wat ik op dit moment wel kan gebruiken!). Roodheden worden minder zichtbaar en de huid straalt weer. Hennepzaadolie werkt ook ontstekingsremmend dus zeker aan te raden voor wie last heeft van puistjes en onzuiverheden. 
Ik vind hem fijn aanvoelen op de huid, verzachtend. Het is een luchtige crème die snel in de huid trekt. 


Je weet sheet maskers zijn helemaal mijn ding. Ze werken niet enkel snel en makkelijk voor wanneer je tijdsgebrek hebt maar toch je huid een boost wilt geven. Ook zijn ze erg ontspannend op het gezicht vind ik zelf. Ik kan er echt een me-time moment van maken wanneer ik ze gebruik. De Naturally Good sheet maskers van Nivea zijn een beetje dikker dan ik gewend ben en vallen best groot. Ik heb zelf geen klein hoofd dus misschien iets om rekening mee te houden. Verder vind ik ze erg aangenaam, ruiken fris en krijg ik er een zachte huid van.


Geen huidverzorging zonder een goede bodycrème. Al is de Bio Aloë Vera 24u hydratatie een multitasker en kan deze crème ook gebruikt worden voor het gezicht en de handen. De Bio Aloë Vera crème doet wat hij belooft: mijn huid 24u voorzien van hydratatie zonder een plakkerig gevoel wat vaak bij een bodycrème wel voorkomt. Ik vind wederom bij deze crème de geur weer erg aangenaam en fris. Persoonlijk heb ik deze bodycrème liever dan de originele bodycrème van Nivea. Hij voelt gewoon erg licht aan op de huid, de geur is niet zo intens aanwezig en ja de ingrediënten zien er stuk aantrekkelijker uit. Ik ben dus zeker positief over de Naturally Good lijn van Nivea! 

De Naturally Good producten van Nivea zijn o.a. te koop bij Kruidvat en Di



Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.