Black Friday wishlist

vrijdag 27 november 2020



Heb jij je Black friday verlanglijstje al gemaakt? Ik moet eerlijk bekennen dat ik er dit jaar wel wat meer moeite in wil steken, want je kan ongetwijfeld zeker wat koopjes doen in deze periode. Met de Sint die bijna op bezoek komt en het volgende maand kerst is kan je zeker al beginnen aan de cadeautjes voor geliefden, familie of vrienden. En aangezien we nu toch alles online bestellen zijn de black friday deals mooi meegenomen, toch? Ik help je alvast met enkele tips en mijn persoonlijke wishlist! 


Ik mag natuurlijk een beetje dromen, maar er zal heus niet op alles korting zijn wat ik op mijn lijstje heb staan. Bij de Bijenkorf ontdekte ik alvast enkele fijne deals! Zo is er de KitchenAid Black Friday korting die serieus de moeite is. De Kitchenaid keukenrobot is voor iemand gelijk mij die heel graag bakt een echte must-have. Zeker de moeite om te bekijken aangezien iedereen door de pandemie wat meer in de keuken vertoeft! Moest ik een grotere keuken hebben twijfelde ik niet, maar ooit komt hij er wel.




Bij Mango shop ik geregeld wel eens, ik vind dat ze vaak erg leuke basics hebben voor een goede prijs. Mijn oog viel meteen op deze nauwsluitende, kaki groen kleurige mini jurk die ik tussen de Mango Black Friday deals zag staan. Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n jurk, maar vaak twijfel ik nog of mijn rondingen er niet te erg in gaan opvallen. Vrouwen en hun body issues haha. Aangezien ik toch tussen de kleding aan het snuiten was en ik ook wat nieuwe broeken nodig heb kwam ik deze skinny jeans tegen van Calvin Klein. Ik geef niet snel heel veel uit aan jeans, maar de Calvin Klein Black Friday kortingen vind ik toch mooi meegenomen. Ik zie daar zelfs al cadeautips tussenstaan voor vriendlief.

Geen wishlist zonder beauty. Laten we beginnen met Rituals. Helaas hebben ze geen wintercollectie dit jaar (waar ik altijd naar uitkijk), maar Rituals heeft zo veel heerlijke producten. Op de wishlist staat een interieurparfum maar ik zag ook mijn all-time favorite lijn tussen de Rituals Black friday deals: een set van Rituals of Karma. Deze bevat een douchefoam, lichaamsscrub en body cream. Ondanks het een echte zomergeur is kan ik deze het hele jaar door gebruiken. 


Je zal het misschien niet geloven, maar ik koop niet meer heel erg vaak make-up (wegens overload) of het moest mascara, eyeliner en concealer zijn wat sneller opgeraakt. Toch kan ik zo genieten van nieuwe collecties en gun ik me af en toe zeker iets nieuws. Op dit moment twijfel ik erg tussen het Too Faced Pumpkin Spice palette, het nieuwe Huda Beauty Naughty Nude palette en The Essentials Eye palette van Vieve. Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar Vieve, de nieuwe make-up lijn van Jamie Genevieve! Ook haar Modern Matte lipsticks zien er prachtig uit en die verpakkingen, wauw.

Voor de rest hoop ik dat er mooie kortingen gaan zijn bij Yankee Candle, want ik denk dat ik de mama erg blij kan maken met een heerlijke geurkaars, mezelf ongetwijfeld ook haha. En mijn interieur verdient ook weer wat veranderingen zoals een mooi vloerkleed. Ik kan zo oneindig blijven verder gaan, maar ik ben ook wel benieuwd wat jullie willen scoren op Black Friday. Laat het me zeker weten! 






Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.