Nivea - Fresh & Mild Droogshampoo

zondag 27 september 2020


Iets waar ik absoluut niet zonder kan is droogshampoo. Het is zo'n redder in nood wanneer je geen tijd (of zin) hebt om je haren te wassen en het eigenlijk toch wel hoognodig is. Ook helpt droogshampoo om je haren wat meer volume en textuur te geven als je dat wenst. De nieuwe Nivea Fresh & Mild Droogshampoo sprak me daarom meteen aan. Je hebt ze in drie varianten: voor licht, donkerblond en donker haar. Ik mocht die voor licht en donkerblond haar testen wat natuurlijk bij mijn geblondeerd haar past. 



Aangezien we weer met veel wind en regen te maken krijgen nu het herfst is kan ik vaker een droogshampoo gebruiken. De Fresh & Mild droogshampoo van Nivea belooft het haar op te frissen, volume te geven en geen residu achter te laten. Alles wat we in een goede droogshampoo zoeken niet waar? Ik heb al heel wat droogshampoos uitgeprobeerd en merk dat het vooral niet simpel is om zo luchtig mogelijk het haar te verfrissen en geen witte waas achter te laten. Sommige droogshampoos kunnen ook té poederig zijn waar ik niet zo van hou. 


De Fresh & Mild droogshampoo voor licht haar lijkt me het beste geschikt voor natuurlijke blondines. Deze laat op mijn uitgroei wel een beetje een witte waas achter omdat mijn haren daar te donker zijn. Dat ziet er dan al snel grauw uit. Ik vind de droogshampoo voor donkerblond haar veel beter passen.  Hij is niet te poederig en verfrist meteen zonder stroef aan te voelen. Ik krijg er een luchtige, vollere haarbos voor terug. Geen extreem volume, maar dat ligt aan mijn haartype, iemand met fijn haar zal zeker veel volume krijgen. Ook niet onbelangrijk voor een droogshampoo is de geur. Wat ruiken de Fresh & Mild droogshampoos lekker! Lichtjes bloemig en zoet. Een geur die de eerste uren nog blijft hangen. Zalig als je haren zo goed ruiken. 


De Fresh & Mild droogshampoo van Nivea is helemaal goedgekeurd! Ik ga die voor donker haar ook nog in huis halen aangezien ik terug brunette ga worden ;) 


De Fresh & Mild droogshampoos van Nivea zijn o.a. te koop bij Kruidvat en Di




1 opmerking

  1. Deze droogshampoos zijn inderdaad echt super! Ik gebruik al een tijdje de variant voor bruin haar en zou echt geen anderemeer willen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.