Urban Decay ⭑ Naked Ultraviolet

zaterdag 17 oktober 2020


A little bit late to the party, maar toen ik dit perspakketje ontving in de zomer moet ik zeggen dat ik amper make-up op mijn gezicht deed. Want je weet wel, hittegolf, zweten en een volgende hittegolf. Ik ben dan ook dubbel content wanneer het herfst is en ik wat creatiever kan zijn met make-up. Nieuwste telg in de Naked collectie van Urban Decay is het Ultraviolet oogschaduw palette. Laat ik nu net helemaal gek zijn op paarse tinten (matcht trouwens erg goed met groene ogen!). Het Ultraviolet palette bevat niet enkel paars, maar ook perziktinten die erg draagbaar zijn en zelf een holografisch groen om het palette extra pittig te maken. 



Het is misschien omdat ik zo van paars hou, maar ik vind de verpakking van het Naked Ultraviolet palette het mooist tot nu toe. Er zit een glans in, wat precies voor een holografisch effect zorgt. De dubbelzijdige kwast die standaard in een Naked palette zit is een leuke toevoeging, geen must als je het mij vraagt maar wel handig wanneer je het palette mee zou nemen en het werkt prima! 

Zoals je ziet zitten er vijf nude/perziktinten in het palette. Mind Slip en Hacked zijn mooie , matte overgangskleuren voor in de arcadeboog (Hacked is tegenwoordig mijn go-to color geworden voor een snelle look, zalige kleur!). Dazed (goudroze) en V.R. (framboosrood) bevatten beide glitter en aangezien het warme kleuren zijn vind ik ze zeker in de herfst nu erg mooi in een look. De holografische groene kleur Lucid springt er echt wel uit. Het is een kleur die ik niet zo snel zou gebruiken, maar ik vind hem in een look wel super tof en het past ook goed bij de paarse tinten. Cyber Punk en Purple Dust vind ik zalig, al mocht er voor mij wel meer matte paarse kleuren in het palette, dat mis ik een beetje. 




Bij de swatches zie je dat niet alle kleuren super gepigmenteerd zijn. De pigmentatie is zeker prima, niet super intens maar wel op te bouwen en eventueel met MAC Fix+ gebruiken om meer kleur payoff te krijgen. In mijn ooglook gebruikte ik een combinatie van de paarse tinten met Lucid in het midden van het bewegend ooglid en ook in de ooghoek. De donkere kleuren vind ik iets moeilijker om te blenden en op zich zijn de oogschaduws iets droger dus dat is iets om rekening mee te houden. Is het mijn favoriet Naked palette? Moeilijk om te zeggen, maar ik ben er zeker van dat ik het nog vaak ga gebruiken! 


Urban Decay is te koop bij Ici Paris XL
Prijs Naked Ultraviolet Eyeshadow palette: €55,00



1 opmerking

  1. Supermooi, maar misschien iets te gewaagd voor mij om echt alle kleuren optimaal te gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.