Urban Decay - Naked Honey Eyeshadow Palette

zondag 2 februari 2020



Zo zoet als honing, zo kan je het nieuwe Naked Honey palette van Urban Decay met zijn zonnige, gouden en neutrale tinten omschrijven. Ik hou erg van neutrale kleuren, maar ook goud gebruik ik vaak wanneer er een feestje op de planning staat. Voor mij is dit palette dus zeker een mooie aanvulling op de Naked collectie van Urban Decay. Ik vertel jullie waarom! 




Je kan moeilijk naast de gouden verpakking kijken, it's gold baby. Zeer verleidelijk en past goed bij de andere Naked paletten. Het Honey palette telt (zoals we gewend zijn) 12 oogschaduws. Die gaan van matte neutrale, bruine tinten tot glanzend koper en goud. Het palette bevat ook een dubbelzijdig kwastje dat op zich prima werkt! 
Het zijn vooral warme tinten die in het Honey palette zitten, heel mooi allemaal, maar voor mij persoonlijk zou ik ook eens een palette willen zien met enkele koelere tinten in. Misschien omdat ik meestal net tussen de twee inzit. 


De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd, enkel Sweet mocht van mij wat intenser geweest zijn (ik ben er verschillende keren moeten overgaan om te swatchen), maar voor de rest is er weinig op aan te merken aangezien Urban Decay mij niet snel teleurstelt. De oogschaduws zijn makkelijk in gebruik, blenden zonder enig probleem en de glanzende, metallic tinten kan je makkelijk met je vinger aanbrengen om ze zo intens mogelijk te laten overkomen. Anders is er nog altijd mijn trusty Fix+ maar die heb ik deze keer niet gebruikt.  Mijn favoriete kleuren uit het palette zijn Amber, Golden, Honey, Drip, HBIC en Sting


Flyby - Sweet - Swarm - Amber - Keeper - Golden 


Honey - Queen - Hive - Drip - HBIC - Sting 


Aangezien er volgens mij veel gouden looks voorbij zijn gekomen met dit palette besloot ik voor iets anders te gaan. ik gebruikte o.a. Flyby, Drip, HBIC en Sting. De combinatie van een donker, warmbruin met brons vind ik supermooi. 
Het Naked Honey palette is zowel geschikt voor een everyday look als een intense glam look. 
In de Honey collectie zit ook een Lip Plumper en Sparkling Body Powder. Beide met een zoete honinggeur! 


Het Urban Decay Naked Honey Eyeshadow Palette is te koop bij Ici Paris XL
Prijs: €54,90


2 opmerkingen

  1. Ik heb het palet niet aangeschaft voor mezelf. Ik ben er zelf niet zo een fan van. Toch heb je er wel een mooie look mee gemaakt Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit palette vind ik qua kleuren echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.