Je dagelijkse cafeïne shot met Dr. Organic

zondag 13 oktober 2019


Voor de koffieverslaafden onder ons, Dr. Organic heeft een volledige Organic Coffee lijn uitgebracht! Ik kan intens genieten van mijn koffiemoment elke dag. Het geeft me net een extra boost en van de geur alleen al krijg ik een kick. De Organic Coffee (Fresh Mint) producten beloven dan ook om je huid en haar te voorzien van nieuwe energie en laten we daar in de herfst allemaal nood aan hebben. 



De Organic Coffee producten zijn verrijkt met een extract van biologische Arabica bonen, een shot verfrissende mint en een pittige mix van gember, zwarte peper en guarana. 
De Espresso Face wash, scrub en masker zijn erg aangenaam om te gebruiken. De reiniger verwijdert onzuiverheden door de antibacteriële werking van mint. De mint zorgt er in de scrub voor dat poriën minder snel verstopt raken en de huid gladder aanvoelt. Het masker bevat naast koffieboonextract en mint ook vulkanische klei (zuiverend) en Aloë Vera (kalmerend). Het masker zal je huid vooral verzachten, verfrissen en verhelderen. 
Nu moet ik zeggen dat ik geen grote fan ben van een muntgeur, ik eet ook nooit iets met munt gewoon omdat ik het niet kan verdragen. Maar voor de huidverzorgingsproducten vind ik de geur zeker ok. Fris en pittig. 


Ik heb ooit al een keer een koffiescrub geprobeerd. Van het resultaat ben ik zeker tevreden, maar omdat het heel korrelig is vind ik het vaak een gedoe onder de douche. De Skinny Body Scrub van Dr. Organic bevordert de bloedsomloop en verwijdert dode huidcellen. De koffiescrub kan cellulitis verminderen doordat cafeïne de afbraak van vetcellen vermindert. Persoonlijk niet mijn ding, ik vind de geur ook erg doordringend. 

Voor wie het moeilijk heeft om 's ochtends wakker te worden is de Espresso Body Wash zeker een aanrader. De combinatie van koffieboonextract en mint geeft je meteen een boost onder de douche. De douchegel is verfrissend en mild voor de huid. 


Zelf heb ik er geen last van maar de Anti-Drandruff shampoo en conditioner gaat schilfering en roos tegen. De biologische koffie-extracten en mint in de shampoo zorgen voor verlichting van een geïrriteerde hoofdhuid en werkt anti-roos. 
De conditioner die je best in combinatie gebruikt met de shampoo als je het beste resultaat wilt bekomen zorgt voor niet enkel voor hydratatie, maar geeft eveneens een verlichting van de droge, geïrriteerde hoofdhuid. 
Zoals ik al zei heb ik geen last van irritaties, maar ik vind de shampoo en conditioner ook wel een beetje als detox behandeling werken. Mijn haren worden goed gereinigd, aangezien ik best wel vaak droogshampoo gebruik en allerlei verzorgingen heb ik daar zeker af en toe nood aan! 

Dr. Organic is te koop bij Holland And Barret 

Espresso Face Wash prijs: €9,99
Espresso Scrub prijs: €9,99
Espresso Face Mask prijs: €9,99
Skinny Body Scrub prijs: €12,99
Espresso Body Wash prijs: €9,99
Anti-Drandruff Shampoo prijs: €10,99
Anti- Drandruff Conditioner prijs: €10,99


Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.