Essie - Rocky Rose collectie

woensdag 11 september 2019



Het lijkt een eeuw geleden dat ik nog eens een nagellak artikel online gooide. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een lange periode heel weinig nagellak heb gedragen. Gewoon weinig zin in, al vind ik gelakte nagels altijd iets extra's geven aan je look. Er kruipt natuurlijk wat tijd en geduld in en laat ik nu net wat minder zijn in dat laatste haha. Essie heeft me in ieder geval weer gemotiveerd om terug vaker mijn nagels van een kleurtje te voorzien! Ik kreeg de Rocky Rose collectie opgestuurd en ondanks het een zomercollectie is kreeg ik van enkele kleuren ook meteen herfstkriebels. 


De Rocky Rose collectie bestaat uit zes creamy kleuren, allemaal geïnspireerd door mooie woestijnlandschappen en diepe ravijnen. Een mix van warme, oranje en roze tinten. Vooral de aardetinten springen er voor mij uit nu we stilaan het najaar ingaan. 
De nagellakken van Essie behoren zeker tot één van mijn favorieten. Ze hebben een fijn kwastje, niet te dik of te dun en lakken superfijn. Met twee laagjes heb je een prima dekking en wanneer ik een base- en topcoat gebruik blijft de nagellak zeker vier dagen mooi zitten. Op naar de swatches! 


SET IN SANDSTONE wordt omschreven als een koraaltint met een neutraal, gele ondertoon. Ik zou hem eerder perzikkleurig noemen. Zeker niet verkeerd, ik denk dat Set In Sandstone zo'n kleurtje is dat vooral mooi staat bij een getinte huid. 


INTO THE A-BLISS is een oudroze, mauve kleur. Ik wist niet zeker als de kleur iets voor mij zou zijn tot dat ik hem op mijn nagels had. Heel mooi! 


NO SHADE HERE is een knallende fuchsia kleur. Zeker een opvallend kleurtje, wat ik in de zomer wel eens graag naar boven haal. 


CLIFF HANGER is een mooie nude, beige kleur. Ik zie mij in de herfst/winter vaak grijpen naar deze wanneer ik aardetinten zou dragen. 


ROCKY ROSE is een terracotta nude met rode en gele ondertoon. Ook zo'n perfect herfstkleurtje. 


YES, I CANYON is een baksteen rode tint. Ook één van mijn favoriete kleuren uit de collectie. Het is niet dat typische, klassieke rood wat de kleur zo bijzonder maakt. 

Ik vind de Rocky Rose collectie dubbel en dik geslaagd! Wat is jou favoriete tint? 



De Rocky Rose collectie van Essie is verkrijgbaar bij Di. 
Prijs: €12,49



Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.