Maybelline - SuperStay Matte Ink

zondag 17 maart 2019


Ondanks ik de laatste tijd vaak voor een nude lipkleurtje ga, kan ik niet wachten om weer een opvallender, fris lente tintje te dragen. Aan keuze alvast geen gebrek, want de lente kriebels kwamen extra naar boven toen ik dit leuke pakketje van Maybelline binnenkreeg. De SuperStay Matte Ink collectie is uitgebreid met 7 nieuwe kleuren. Ik probeerde voor het eerst deze liquid lipstick van maybelline en was meteen onder de indruk. 



De Super Stay Matte Ink collectie bestaat ondertussen uit 22 tinten, ik kreeg er acht opgestuurd, van nude roze, naar helder donker rood. De verpakking vind ik super stijlvol, een matte huls met de kleur van de liquid lipstick zodat je meteen weet welke tint het is. 
Deze liquid lipstick van Maybelline wordt omschreven als intens gepigmenteerd, een matte finish en extreem langhoudend tot wel 16 uur. 
De unieke pijlvormige applicator zou erg precies werken, waardoor het aanbrengen erg makkelijk zou gaan. 
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje minder vaak naar liquid lipsticks grijp, maar ik was er erg dol op toen ze net uitkwamen dus ik hoopte wel dat dit enthousiasme terug zou komen bij het uittesten van deze mooie kleuren. 



Bij het eerste gebruik merkte ik meteen een explosie van pigment, wow. Ik hou hier persoonlijk erg van aangezien ik zelf weinig pigment in mijn lippen heb. Het probleem wat ik vaak heb met liquid lipstick is het aanbrengen, omdat ze zo vloeibaar zijn vind ik de omlijning vaak lastiger maar ik moet zeggen dat deze applicator zéér fijn en precies werkt. Het meeste product zit ook in het midden van de applicator waardoor je niet meteen té veel aanbrengt. 


Self-Starter/Inspirirer
Lover/Artist 


De SuperStay Matte Ink droogt na het aanbrengen vrij snel mat en voelt comfortabel aan op de lippen. De extreme houdbaarheid is niet gelogen, want deze liquid lipstick blijft effectief muurvast zitten. Op het eind van de dag na enkele maaltijden slijt hij enkel aan de binnenkant lichtjes af. Nu, wie droomt er niet van een lipstick die de hele dag blijft zitten? Minpuntje is wel het verwijderen ervan. Mijn micellair water of reinigingsolie kunnen deze liquid lipstick blijkbaar niet aan. Dus ik moet wel vrij hard wrijven om hem te verwijderen wat mijn lippen wel gevoeliger maakt. Je kan niet alles hebben zeker?
Je kan er alvast op vertrouwen dat hij een nachtje feesten wel aan kan! En de kleurkeuze vind ik super mooi dus hoera voor de SuperStay Matte Ink liquid lipsticks! 


Heroïne / Dancer 
Ground-Breaker / Voyager 

De Maybelline SuperStay Matte Ink is o.a. te koop bij Kruidvat en Di
Prijs: 10,99€




3 opmerkingen

  1. Ik heb zelf de kleur lover, maar deze kleuren zien er ook heel mooi uit moet ik zeggen! Denk dat ik er nog wel wat ga bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De felrode vind ik eigenlijk het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat Voyager je mooi zeg! En fijn dat ze zo goed en lang blijven zitten, wie droomt daar niet van!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.