Opgemaakt | Juni '17

dinsdag 18 juli 2017


Ik moet bekennen dat ik aan de vrij luie kant ben tijdens mijn vakantie, maar waarvoor dient vakantie anders? Niks moet, alles kan. Mijn voornemen om extra veel te bloggen zit er dus hoogstwaarschijnlijk niet in al ga ik zeker mijn best doen. Het opruimbakje is alvast weer leeggemaakt en zag er vrij bescheiden uit deze keer. Laat ik de producten even overlopen!



TONYMOLY SHEET MASKS 
Ik ben er de laatste tijd wat zuinig mee, want ik ga snel door mijn voorraad Tony Moly sheet masks heen zitten vrees ik. Het Aloe masker zorgde voor de nodige voeding en het Seaweed masker werkte dan weer zuiverend voor de huid. Niet dat ik een erg groot verschil merk in de werking, maar ik vind ze heerlijk en mijn huid voelt extra zacht aan nadien. 


COLAB droogshampoo Paradise 
Ik zal maar niet ontkennen dat ik deze droogshampoo vooral kocht door de flamingo's die erop staan. Met de Colab droogshampoo's was ik wel al bekend, ze werken erg fijn en ruiken heerlijk. Deze Paradise variant heeft een tropisch geurtje wat ik nu in de zomer zeker kan appreciëren. 
Kérastase Radiating and Beautifying Scented Oil
Beetje schandalig misschien dat ik deze nog steeds in huis had, want volgens mij komt hij uit mijn eerste Deauty Box. Toch was hij nog steeds prima en heb ik met spijt in het hart de laatste druppels eruit gehaald. Deze haarolie, die ik eerder als serum zag, geeft erg veel glans aan gekleurd haar en zorgde meteen voor een smooth effect. Als ik niet nog een hele kast vol had staan met haarproducten haalde ik hem zeker opnieuw in huis. 


Maybelline Lash Sensational mascara
Soms vind ik het moeilijk om een mascara weg te gooien, maar deze was echt wel uitgedroogd dus daar kan ik toch niets meer mee aanvangen. Na ondertussen zoveel mascara's te hebben getest moet ik zeggen dat ik deze toch wel één van de betere vind. Hij krulde vooral mijn wimpers mooi, maar ik miste wel wat extra volume.
Catrice Rock Couture mascara
De budget ontdekker van het jaar is de Rock Couture mascara van Catrice. Als je graag veel volume wilt is dit wel de mascara voor jou. Ik moet nu wel zeggen dat ik ondertussen een nieuwe heb liggen en hier precies minder tevreden van ben. Ik heb geen idee aan wat het ligt, maar hij geeft niet hetzelfde effect wat ik voordien had. Ik geef wel nog niet op en hou jullie zeker op de hoogte! 



3 opmerkingen

  1. Ik heb denk ik de groene variant van die Catrice mascara en die lijkt te groot voor mijn ogen denk ik. Ik zal deze eens moeten proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bescheiden opgemaakt bakje deze maand, maar het kan niet iedere keer feest zijn ;-). Ik ben benieuwd naar de Catrice mascara en naar de Colab droogshampoo. Ik gebruik nog steeds trouw de Batiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb onlangs ook het TonyMoly sheet mask in Aloë gekocht. Nog niet gebruikt, maar ben wel super benieuwd. Toch al fijn om te lezen dat je tevreden was van de werking.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.