Summer Beauty Picks

maandag 10 juli 2017


Het blijft me soms verbazen hoe ik elk seizoen mijn beautyritueel verander en altijd andere producten naar boven haal. In de zomer denk ik natuurlijk eerst aan een voorraadje zonnecrème en de nodige aftersun als ik net wat te lang heb liggen bakken. Maar de laatste jaren merk ik dat er steeds producten terugkomen waar ik niet meer zonder kan, welke dat zijn vertel ik je vandaag. 


Mijn blonde lokken probeer ik in de zomer zoveel mogelijk te beschermen tegen uitdroging en verkleuring van zon, chloor en zoutwater. De Color Extend Sun lijn van Redken helpt me hier een handje bij. Zowel de after-sun shampoo als het after-sun masker zijn heerlijk! Ik heb het masker in het verleden al eens gebruikt en de geur (fruitig en zomers) deed me even herinneringen naar boven brengen. De shampoo en het masker versterken het haar en zorgen voor de nodige verzorging nadat je in de zon hebt gezeten, mijn haren voelen gevoed aan zonder zwaar te worden. Eenmaal terug in de zon gebruik ik graag een beschermende uv-spray zoals deze Phyto Plage Voile Protection Spray. Haar dat wordt blootgesteld aan de zon, zee of zwembad wordt beschermt tegen vochtverlies dankzij de uv-filter. Ook geeft de spray je mooie glanzende lokken. 


Nee, niet enkel in de winter smeer ik gelijk een gek lippenbalsem, maar ook in de zomer vind ik dit een musthave in je handtas. Je lippen kunnen namelijk uitdrogen door de zon of zelfs verbranden. Uit de Hydragenist lijn van Lierac is deze chubby lippotlood ontzettend handig voor onderweg en worden je lippen meteen intens gehydrateerd en hersteld. Ik vind hem zalig, want hij maakt mijn lippen erg zacht en zorgt voor een naturelle gloss. 

Ik blijf fan van Escada geuren in de zomer, nochtans heb ik al even geen nieuwe geur van hen gekocht. Mijn favoriet blijft dan ook Born In Paradise. Dé perfecte geur voor een zwoele zomerse avond. Een mix van kokos, ananas en watermeloen, klinkt als een cocktail op zich. De Escada geuren zijn niet zwaar en daarom erg fijn in de zomer. 


Op mijn nagels zie ik het liefst een kleurtje dat wat afsteekt in de zomer. Dat mag zeker gewaagd en kleurrijk zijn. Misschien draag ik tegenwoordig wel liever nude kleurtjes toch kan ik kleur zeker appreciëren en zorgt het meteen voor een zomers gevoel. Uit de Clash Couture collectie van Pronails mocht ik Blue Beatz en Bold Berries ontvangen. Blue Beatz wordt omschreven als een futuristisch fel blauw en Bold Berries is flashy framboosrood. Helemaal summerproof als je het mij vraagt! 


Vroeger kon ik er niet zo mee weg, maar nu gebruik ik bronzer bijna standaard bij elke look. Mijn gezicht wordt nooit echt bruin in de zon. Ik krijg er vooral pigmentvlekken door en daarom is een bronzer ideaal om wat kleur aan mijn gezicht te geven. Tegenwoordig gebruik ik de bronzer van Les Couleurs De Noir graag, omdat hij goed past met een lichte huidstint. Hij is niet te intens en kan mooi opgebouwd worden. 




Zonder welk beautyproduct kan jij moeilijk in de zomer? 



3 opmerkingen

  1. Hele mooie beauty producten, vooral die nagellakjes :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit keer zit er eens wat meer tussen wat ik eigenlijk niet zo goed ken :O wel heel mooi spul allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lippenbalsem is inderdaad zalig. Ik ben wel benieuwd naar dat geurtje van Escada, ken ik eigenlijk nog niet. Bronzer is toch wel onmisbaar voor mij in de zomer :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.