MAC | Liptensity Smoked Almond

zaterdag 22 juli 2017


Ik ga bewust de MAC store niet meer zo vaak binnen, want ik spot meestal wel iets wat ik eigenlijk niet nodig heb. Vorige week tijdens een shop/koffie date met twee vriendinnen kon ik niet anders dan meegaan, niet dat ze mij moesten dwingen hoor. Ik moest trouwens toch een nieuw foundationpompje kopen dus dat kwam eigenlijk goed uit. Eenmaal we bij de lipsticks passeerde begon het wel weer te kriebelen. Ik zag de Liptensity lipsticks staan en daar was ik nog steeds benieuwd naar. Smoked Almond zat al een hele tijd in mijn hoofd dus ik kon niet anders dan hem meenemen. 


De Liptensity lipsticks zijn ondertussen al een tijdje bij MAC te verkrijgen. Ik sta een beetje achter misschien, maar ze zijn aan het vaste assortiment toegevoegd en in mijn ogen vind ik het zeker een mooie toevoeging. Waarin verschillen ze juist met de 'standaard' MAC lipsticks? Zoals de naam al zegt bevatten de Liptensity lipsticks een bijzonder sterk pigment met unieke kleuren. De lipsticks op gelbasis versmelten meteen op de huid. Ook de verpakking heeft niet de typische kogelvorm, maar ziet er vrij strak uit. De huls heeft dezelfde kleur als de lipsticks gekregen, wat ik dus énorm handig vind. 
De lipstick zelf heeft geen spitse bovenkant, maar is lichtjes ovaal. Persoonlijk vind ik dit minder makkelijk om aan te brengen. Maar als ik mijn meest gebruikte lipsticks bekijk, verliezen ze na een tijdje hun vorm dus een ramp is dat niet. 
Oh, de typische vanille geur is ook bij deze lipsticks aanwezig! 

Smoked Almond is een bruin-roze kleur met een crème finish. Een veilige kleur en eentje waarvan ik de laatste jaren mijn standaard go-to liptint van heb gemaakt. Het viel me op dat de textuur van de Liptensity lipstick best wel anders aanvoelt wanneer ik hem aanbreng. Iets minder vlot dan de gewone MAC lipsticks, maar niet dat hij echt stroef over de lippen glijdt. Er is gewoon verschil.
Het pigment van MAC lipsticks heb ik altijd top gevonden dus ik wist wel dat dit goed zou zitten. Het verschil is misschien dat je met één veeg van de Liptensity lipsticks meteen een volledige dekking krijgt boordevol kleur. Hij voelt niet uitdrogend aan op de lippen en blijft best lang zitten. Niet zolang dat ik gewend ben van een matte lipstick, maar toch enkele uurtjes. Klinkt goed, niet? Ik ben alvast content met mijn nieuwe aanwinst! 


MAC - Lipensity Smoked Almond 

Prijs: €25,00




5 opmerkingen

  1. Wauw wat een mooie kleur. Ik heb deze lipsticks van MAC er altijd interessant uit vinden zien, maar ik heb er nooit echt veel over gelezen. Leuk dat je hem gereviewd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben altijd fan van MAC lippensticks, deze kleur staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur! Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook niet veel meer langs bij MAC, maar dat is vooral omdat het personeel in Brugge liever met elkaar loopt te kletsen dan klanten te helpen. Iedereen klaagt er over, maar 't verbetert precies niet. Nu goed! Was benieuwd naar deze eigenlijk, want iedereen was er lyrisch over! Nu zie ik waarom! Héél mooi kleurtje trouwens! Zou ik ook kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.