Redken | No Blow Dry 'Just Right Cream + Bossy Cream'

zaterdag 3 juni 2017


Het is moeilijk om even afstand te doen van de stijltang, maar ik merkte de laatste tijd wel dat mijn haren veel te droog waren geworden. Meestal las ik dan even een stijltangloze periode in. Nu met het warme weer vind ik dat nog niet zo'n ramp, want dan maak ik meestal een dotje, makkelijk en lekker fris. Redken kwam net op tijd aan met een nieuw product: de No Blow Dry Air Stylers. Zonder moeite een mooi gestyled kapsel. 




#NBD
De No Blow Dry Air Stylers van Redken met de Air-Tex-technologie zijn ideaal voor wanneer je je haren aan de lucht wilt laten drogen, zonder gebruik van föhn of van stijl/krultang achteraf. Ze zorgen moeiteloos voor een it-girllook. De haren krijgen meer textuur, drogen sneller en zorgen voor een betere controle van het haar
Ik doe het misschien om mijn haren even te ontzien van de hitte, maar wanneer je er geen tijd voor hebt of de nood niet hebt om je haren te stylen komen de No Blow Dry Air Stylers goed van pas. Je krijgt er een naturelle look mee zonder dat je het product voelt zitten. 

Er zijn drie varianten van de No Blow Dry crèmes: Airy Cream voor fijn haar, Just Right Cream voor medium haar en Bossy Cream voor dik en wild haar. Ik mocht de Just Right Cream en Bossy Cream testen. 
Elke No Blow Dry formule bevat de Air-Tex-Technologie met sneldroogpolymeren die de droogtijd korter maken en flexibele polymeren die de beweging van het haar controleren. 


Voor mijn dik haar heb ik een perfecte match met de Bossy Cream. Ideaal voor mijn rebels haar. Met de Just Right Cream kreeg ik niet zo'n mooi resultaat, wat ik eigenlijk wel had verwacht. Beide ruiken ze wel heerlijk bloemig. 
Ik loop niet zo graag met mijn naturelle haren rond, want daar zit dan wel wat slag in maar niet op de manier dat ik zou willen. Het ziet er eerder een beetje ontploft uit en voel me daarom altijd genoodzaakt de stijltang erbij te nemen. Maar nu moet ik zeggen dat ik het resultaat met de Bossy Cream toch wel mooi vind. Ik krijg er mooiere golven van waardoor het lijkt alsof ik meer moeite heb gedaan. Ik breng op handdoekdroog haar een kleine hoeveelheid van de crème aan in de lengtes van mijn haren en begin mijn haren dan te kneden. Om meer krullen te creëren zou ik ook een vlecht kunnen maken nadat ik de NBD Bossy Cream heb aangebracht. 
Het product voel je nadien inderdaad niet zitten, het zorgt eerder voor een luchtig effect en voelt aangenaam aan. 
Ik zou nu niet meteen naar een feestje gaan met de No Blow Dry look, maar om even afstand te nemen van de stijltang ben ik zeker van plan de Bossy Cream vaak te gebruiken! 


Prijs No Blow Dry 'Airy Cream, Just Right Cream & Bossy Cream' - 150ml: €27,35




1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.