Picture My Life - Mei 2017

zondag 4 juni 2017


Zijn jullie klaar voor een uitgebreid fotoverslag van de maand mei? Er stond heel wat op de planning, een leuk event en veel qualitytime met de familie en vrienden. Natuurlijk weer met de nodige foodpics en een superleuke verrassing voor mij. 



Ik plaatste deze look op Instagram die ik met het Huda Beauty palette maakte. Ik kreeg hier heel veel liefde voor en is volgens mij mijn meest gelikete foto geworden tot nu toe. Trots! 



Make-up of the day. Tegenwoordig is het iets minder met het warme weer. Naast mascara en concealer zal ik niet veel extra's hebben gebruikt afgelopen week. 


Een onverwacht bezoekje aan Coffee Café zijn de leukste. Op Facebook zag ik hun Bountytaart al voorbij komen dus ik was dolgelukkig dat hij er was. En geloof me dit was ongelooflijk lekker! Ik heb het recept nodig, echt. 


Liefde voor tulpen! Ik kan nooit kiezen welke kleur ik moet meenemen dus voor mij zijn gemengde boeketten ideaal.  


Eindelijk kregen we mooi lenteweer en kon ik voor het eerst genieten om buiten op het terras te zitten. Ik had graag mijn nieuwe tuinmeubels al gehad, maar door omstandigheden heb ik het weer even uitgesteld. Hopelijk kan ik er volgende week voor gaan kijken. 


Ik testte de foulard uit die Redken voor Moederdag uitbracht. Ik vind sjaaltjes in de haren altijd wel iets hebben! 


Ik en Steffi werden bij Saar uitgenodigd om te gaan brucnhen. Superlief! En Saar had er echt veel moeite ingestoken. Stiekem vind ik brunchen het leukste wat er is. Het was erg lekker en ik heb niet veel honger meer gehad die dag. 
We wisselden ook wat beautyproducten uit met elkaar, want het 'probleem' van elke beautyblogger is dat je zoveel in je kast hebt staan wat je vaak niet gebruikt. Iemand anders er blij mee maken is dan de perfecte oplossing. Ik kwam wel met zeker zoveel terug dan wat ik had meegenomen, oops. 


Ik ontving twee 100% natuurlijke olie serums van Decléor. Eentje wordt op dit moment al getest! 


Helaas geen sweater weather op dit moment, want ik mis het om deze cosy trui van Adidas te kunnen aandoen. 


Ik kreeg deze sample van de nieuwe Estée Lauder lipstick Pure Color Love in de kleur Blaise Buff. Een prachtige roze nude kleur waar ik meteen verliefd op werd. Ik draag hem bijna continu. Hij heeft een matte finish, maar voelt nog steeds fijn aan op de lippen. 


Mijn eerste zelfgemaakte quinoa salade. Lekker en voedzaam! 


Voor Moederdag ging ik met mama naar Maastricht. Wat hou ik toch van deze stad! 


Ik ontdekte Bagels & Beans, een mooi en gezellig ingericht zaakje waar ze heerlijke bagels maken. 


Zin in een snoepje? Soms kan ik daar echt zo'n zin in hebben! Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak, mijn jaarlijkse tandarts controle vorige week was zelfs prima haha.


Meet the flamingo's. Eindelijk heb ik er mooie gevonden bij Action. Ik zag ze bij Saar in de tuin en vond ze meteen geweldig! 


 Een dagje vrij = een dagje shoppen met de girls in Antwerpen. Alweer een hele tijd geleden dat ik er was geweest. 


Natuurlijk wordt er altijd eerst een Starbuckske gedaan. Ik kreeg trouwens een nieuwe naam. 


Nee, ik kocht voor een keer niets bij Lush. Ik had dan ook de week ervoor in Maastricht al wat Lush goodies meegenomen. 


Na een lange dag rondhuppelen in Antwerpen was het even relaxen en sushi eten bij Zaowang. 


Liesje stak ons de ogen uit met haar marshmallow sea salt caramel reep van Barú dat ik dringend ook iets van dit belgisch merk moest proberen. 


Volg je mij op Instagram? Dan heb je deze winactie waarschijnlijk al voorbij zien komen. Wie hem nog niet gezien heeft: je kan nog meedoen t.e.m. morgen dus snel zijn is de boodschap. Dit zijn stuk voor stuk zalige producten. Ik heb trouwens al een sheetmask gebruikt van Tonymoly en ben fan! 


Ik had niet verwacht om in één maand twee keer in Antwerpen te zijn, maar ik werd uitgenodigd voor het Dove event. Samen met Saar en heel wat file waren we wat later dan voorzien aangekomen. 


Dove stelde niet enkel hun nieuwe deo met peer en aloë vera voor, maar de formule voor de deodorants zijn ook vernieuwd. Niet enkel zorgen ze voor de nodige bescherming ze verzorgen de oksels ook doordat de deodorants nu 25% hydraterende crème bevat. 
De nieuwe geur is alvast goedgekeurd! 




Ook op het toilet werden we verwend met Dove goodies.


Op het event kwam ik Nathalie van Pretty Young Things tegen. Heel leuk, want we volgen elkaar al verschillende jaren 


Met Saar en Nathalie ♥ 


Ik trok met Kristof naar Bokrijk om wat foto's te nemen. Voor het eerst zag ik de hype rond fietsen door het water. Ik ging er nu wel te voet doorheen, maar het idee is wel leuk en de eendjes/zwanen komen je gedag zeggen. 




Dandelion 2.0
Op Instagram ga ik de komende tijd nog wat foto's delen van onze shoot. 


Deze zijn zó lekker! Ik kocht ze in december in Londen en zag dat ze nu ook bij ons in de Primark liggen. 


Vorige week mocht ik bij Steffi en Aaron de pizzaretta uitproberen. Erg leuk om te doen! En het was zo lekker. 


Ik nam een dessertje mee, al hadden we toen dubbel dessert want Steffi had nog chocoladefondue voorzien. Maar je kan nooit genoeg dessert hebben vind ik dan haha. 
Ik ben al jaren fan van de Double Caramel van Magnum, maar toen ik deze zag liggen wist ik meteen dat dit mijn nieuwe favoriet zou worden. Amai, meteen goedgekeurd. 


Voordat ik bij Steffi en Aaron ging eten had ik voor hun wat foto's genomen van de babybump, om mooie herinneringen vast te leggen. Ik kreeg toen ik bij hen aankwam een enorme verrassing wat ik helemaal niet zag aankomen. 


Ik word dus opnieuw meter! ♥ Dit blijft speciaal voelen en kan nu helemaal niet meer wachten op de geboorte van de baby! 


Ik probeer het aardbeienseizoen volop te benutten. 



 Relaxen op zondag met de nodige pampering. Iets wat ik vanavond weer van plan ben te doen. Geniet van jullie zondag en extra dagje morgen! 




5 opmerkingen

  1. Ik ben altijd zo jaloers op je mooie eyeliner, die is altijd echt perfect! Wat leuk zeg van de baby! Engeef mij ook maar eens zo'n quinoa-salade, die ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuke foto's en we hebben veel fijne tijd samen al doorgebracht deze maand. Je wordt een supermeter! Dat boeleke wordt met heel veel liefde omringd sowieso. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy me dat je meter wilt zijn! Leuk overzichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop wat vertraging op met het lezen van de blogs, maar wat een leuk maandoverzicht weer :) En zo leuk dat je opnieuw meter wordt! Nogmaals dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heij Griet,
    Voor jouw zag de maand mei er alvast heel leuk en super gezellig uit! 😜 Wat fijn meid!
    De Estée Lauder lipstick lijkt me ook wel 🔝 Heb je mss er al een foto van op instagram hoe het eruit ziet?

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.