Opgemaakt | Mei

woensdag 14 juni 2017


Het is soms niet te snappen dat hoeveel ik ook opmaak in een maand, mijn kasten vaak voller en voller lijken te worden. Bon, dat probleem ligt waarschijnlijk wel aan het feit dat ik regelmatig producten mag testen, waar ik absoluut niet over klaag want bij elk pakje word ik enthousiast. Alleen begin ik plaatsgebrek te krijgen en dat is niet zo handig. Binnenkort nog eens serieus opruimen dan maar! Vandaag passeren in ieder geval de producten die ik al kan wegdoen. 

Ik begin met skincare. Breath Of Fresh Air van Lush is een vrij zachte toner die mijn huid erg aangenaam vond. Geen trekkerig gevoel, maar wel een fris en zuiver gevoel achteraf. De spray op zich vond ik minder, omdat hij er niet zoals een mist uitkwam, maar eerder vrij direct. Kan ook aan de spraykop liggen natuurlijk.
Een serum waar ik de laatste maanden erg van ben gaan houden is Lumilogie van Lierac. Gelukkig heb ik een back-up staan, want hier kan ik nog moeilijk zonder. Voor iemand met pigmentvlekken is dit zeker een heerlijk product. Mijn huid werd er egaler door en de vlekjes iets minder zichtbaar. 
Ik ben weer volledig verkocht aan sheetmasks en ik ben blij dat steeds meer merken er ook mee afkomen. Het Balea Aqua sheetsmask kwam ik onlangs tegen (ja, soms doet een mens vondsten tijdens opruimacties), maar vond ik niet heel erg bijzonder. Van het Hydra Bomb sheetmask van Garnier ben ik dan wel weer positiever. De roze variant voor de droge huid vind ik erg aangenaam en zorgt voor een zacht velleke. 
Via eBay kocht ik vorige maand een set van 11 maskers van Tonymoly. Ik was dit merk in Londen tegengekomen en kwam het nadien regelmatig tegen. Deze sheetmasks komen uit Azië, dat verklaart in elk geval ook de kleine ruimte voor de ogen en mond haha, waar ze op gebied van skincare toch een stapje hoger staan. Ik heb ondertussen twee sheetmasks gebruikt en dit zijn mijn faves tot nu toe. Review volgt nog! 
De ampullen van Arcaya zijn hier nog niet lang geleden voorbij gekomen. Zeker een boost voor je huid, niet de meest intense maar wel het proberen waard. 


Voor de douche/bad heb ik ook verschillende producten opgemaakt. Senorita Margarita van Philosophy kreeg ik ooit van Steffi cadeau. Een heerlijk zomers limoen/cocktail geurtje die je zowel onder de douche, in bad of als shampoo kan gebruiken. Ik skipte hem als shampoo, maar tijdens warme dagen vond ik hem heerlijk onder de douche.
Orange Lindebloesem is niet mijn favoriete Kneipp geur, maar wel een aangename badolie. Ik weet niet wat het is, maar met een badolie kom ik altijd tot rust. Iets wat vaak nog voor extra ontspanning in bad zorgt is badzout. Nog eentje die ik dus iets te ver had weggestoken is het Balea Golden Glamour badzout. 
Deze heeft een sterk geparfumeerde geur die ik wel kon appreciëren en het badwater kreeg een 'gouden' gloed. 


Woopsie, helaas is deze conditioner van Urtekram niet meer goed. Hij ruikt niet meer zoals zou moeten dus ga ik hem moeten weggooien. Wel vrij logisch aangezien Urtekram een biologisch merk is en de ingredïenten allemaal natuurlijk zijn. Ik vond de conditioner wel zeer fijn, maar hij is achterin geraakt doordat ik andere conditioners/maskers moest testen. 
Van The Body Shop maakte ik deze mini Piñita Colada bodybutter op. Dit is zomer in een potje! Ik vind dat body butters van TBS niet extreem lang meegaan dus ben ik hem vanaf het mooie weer terug beginnen te gebruiken. Zalige geur, een mix van kokos en ananas dat kan niet slecht zijn! 



1 opmerking

  1. De Pinita Colada is terug dit jaar :-). Dus mocht je grote fan zijn dan kan je opnieuw inslaan. Ik wil nog eens naar DM nu ik weer wat spulletjes hiervan zie voorbij komen. Ik gebruik momenteel intensief een voetdeo van DM ter verkoeling.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.