Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette

dinsdag 12 februari 2013

 
Onlangs vertelde ik je over de nieuwe collectie van Catrice. Ik was hier heel benieuwd naar en laat je vandaag kennis maken met het Absolute Nude Eyeshadow Palette!
Ik kan zeggen dat ik er heel enthousiast over ben.

 
 
 
 
 
 
Het zijn 6 prachtige kleuren die goed gepigmenteerd zijn en waarmee je zowel een natuurlijke look als een heftigere mee kunt maken. Het doet me zeker aan het Naked palet van Urban Decay denken, al blijft dat toch één van mijn favorieten.
Het is in ieder geval een goede budgetversie ervan.
Het verschil tussen het palet van Urban decay (buiten dat er minder kleuren inzitten) is wel dat er geen matte kleuren bij zijn. Dat is wel een beetje jammer.
Ik vind de lichtste highlighter kleur het mooist! Deze geeft een prachtige glans.
De kleuren blenden ook heel goed in elkaar en je hebt er nietveel fallout van.
 
 
Swatches
 
 
Ooglook met het Absolute Nude palet

 
Voor wie op zoek is naar een betaalbaar oogschaduwpalet in natuurlijke tinten raad ik deze zeker aan!
 
Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette kost 4,99€ en is nu te koop bij kruidvat

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.