Discover Beauty oktober!

maandag 22 oktober 2012

 
Wohooo! Dat was mijn reactie toen mijn eerste Deauty box op me lag te wachten.
Ik keek er ernorm naar uit, zeker aangezien ik de box van september moest missen. Het eerste wat ik dus deed toen ik thuiskwam vrijdag was ontdekken wat voor leuke dingen er allemaal in zouden zitten.
Kijk even mee!



 
Leuke nota erbij
 
 
Dit zat er allemaal in:
 
 
 
Mooi toch? Ik was toch redelijk onder de indruk! Hier even een lijstje van de produkten:
 
Biotherm Blue Therapy Serum - 10ml
( full size: 30 ml verkoopprijs 50,7 euro)
 
Kiehl's lip Balm #1 - 15 ml
( verkoopprijs: 8 euro)
 
Biotherm Clarifying Exfolating Gel (normale/gemengde huid) - 20ml
( full size: 150ml verkoopprijs: 21,9 euro)
 
Shu Uemura Art of Hair - Essence Absolute Nourishing Protective Oil - 30ml
( full size: 150ml verkoopprijs: 49,00 euro)
 
L'Oreal Paris - Color Riche Le Smoky Eyeliner n°201 Black Velour
( verkoopprijs: 10,99euro)
 
L'Oreal Paris - Mega Volume Collagene Black Smoke Mascara 24h - 9ml
( verkoopprijs: 16,99 euro)
 
 
Ik ben erg benieuwd naar de haarolie van Shu Uemura, deze ga ik één van de komende dagen zeker testen. Maar ook de nieuwe L'Oreal mascara maakt me nieuwsgierig. Ik kan dus zeggen dat ik zeer tevreden ben met zijn box en enorm uitkijk naar die van november!
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.