What's in the MAC bag?

maandag 14 november 2011


Ok, ik heb wel heel leuk nieuws te vertellen. Voor mij staat het al even vast, maar ik start dit weekend met mijn opleiding als Make Up Artist! Ik droom hier echt al jaren van en eindelijk is het zover. Waarom ben ik er dan niet eerder aan begonnen? Wel ja, de opleiding is niet erg goedkoop en ik twijfelde ook nog als ik er dan ook echt mijn beroep van kan maken, want dat is dan ook de bedoeling. Ik zou enorm graag voor TV of film willen werken, maar natuurlijk zal het wel opbouwen worden allemaal. Voor deze opleiding heb je natuurlijk ook heel wat materiaal nodig. Bij MAC kan je studentenkits kopen en ik heb de Foundation kit gekocht. Ik ga voor de rest mijn eigen oogschaduwpaletten,.. gebruiken.



Ik zal even overlopen wat de foundation kit inhoud:
- 4 face and body foundations
- 4 studio sculpt SPF 15 foundations
- 4 micronized airbrush formula
- 3 mineralize skinfinish natural
- 3 blot powders
- bronzing powder
- prep+prime skin
- prep+prime transparent finishing powder mixing medium
- 4 studio finish skin correctors
- 1 quad pro palette
- 4 studio sculpt concealers

Ik heb er al zin in om eraan te beginnen ;)







1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.