Favoriete produkten op dit moment

vrijdag 12 februari 2010


Deze foundation heb ik ondertussen een half jaar ongeveer en ik ben er best tevreden over! Hij dekt heel goed en smeert vlot uit. Ik vind enkel de verpakking een groot minpunt, want hoe ga ik alles eruit krijgen als hij bijna leeg is?


Mijn wimperkrultang van Elite! Ik zou er niet meer zonder kunnen. Het is tot nu toe de beste die ik heb gehad. Ik heb moeilijke wimpers, want ze zijn lang maar krullen helemaal niet. Bij deze krullen ze natuurlijk en het houdt ook redelijk lang.


De Colossal volum' express van Maybelline is mijn favoriete mascara op dit moment. Hij geeft echt wel veel volume, alleen stoorde de geur me in het begin wel. Ik ga meestal op zoek naar mascara's die enkel volume geven en niet verlengen, want dat heb ik helemaal niet nodig.



Tot slot: Deze dagcrème van Nuxe is echt super! Ik heb een erg droge huid en door de strenge winter merk ik dat mijn huid toch zeker extra hydratatie nodig heeft. Ik heb dan enkele maanden geleden deze gekocht en ben er heel tevreden over. Hij wordt gemaakt van natuurlijke produkten. Aangezien ik ook een gevoelige huid heb moet ik vaak opletten wat ik koop. Hij is wel wat duur, maar je komt er ook erg lang mee toe!
Binnenkort nog meer favoriete produkten!

1 opmerking

  1. leuke favo's! heb eens een reinigingsschuim gehad van nuxe, was ook fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.