ProNails | Street Heat Collectie 'Ripped Red + Ain't Yo Mama'

zaterdag 6 mei 2017


Een fashionista zou je mij zeker niet kunnen noemen, maar ik probeer wel mee te gaan met de trends. Ik heb niet echt één bepaalde stijl al hou ik wel van een edgy kantje. Streetstyle is de fashion trend op de catwalk dit moment, denk maar aan de ripped jeans en baggy sweaters. Een stijl die zeker wel in mijn straatje ligt en waar ik de laatste tijd graag in rondloop. ProNails merkte deze trend op en verwerkte ze in de nieuwe Street Heat collectie. 

De echte streetstyle look is er eentje die vaak door creatievelingen wordt gedragen. Het is een expressie van je persoonlijkheid en straalt zelfzekerheid uit. De Street Heat collectie bevat zes uiteenlopende kleuren, van lichte nude kleuren tot een knallende inkt blauwe kleur. Die laatste InkIt, LinkIt is toch wel de ster van deze collectie samen met Smokin' Hot, een vurig oranje. Ik koos voor twee kleuren die voor mij het meest draagbaar zijn, maar toch nog steeds voor een mooi contrast zorgen. 



Ripped Red 



Ain't Yo Mama

Ripped Red is een opvallende helderrode kleur. Rode nagels blijf ik stijlvol vinden en kan een look helemaal afmaken. 
Ain't Yo Mama is een chocoladebruine kleur die lichtjes naar de taupe kant neigt. Een kleur die ik erg mooi vind en makkelijk te combineren valt. Op de foto komt hij wat donkerder uit dan hij in het echt is. 
Beide lakjes brengen vlot aan en zorgen voor een volledige dekking na twee lagen. In combinatie met de ProNails Longwear Start en Longwear Finish blijft de nagellak verschillende dagen mooi zitten zoals ik gewend ben van ProNails. 

De Street Heat collectie van ProNails is nu verkrijgbaar. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar deze link


Prijs Longwear Ripped Red: €14,95
Prijs Longwear Ain't Yo Mama: €14,95

♥ 

2 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.