Festival Make-Up look 2017

woensdag 19 april 2017


Het mooie lenteweer mag dan even ver te zoeken zijn, toch zit de festivalsfeer er al goed in. Iedereen lijkt op Coachella te zitten (ok, celebs en bekende YouTubers toch) en hierdoor krijg ik meteen de festivalmicrobe. Op mijn bucketlist staat dan ook ooit een keer naar Coachella te gaan. How crazy would that be? Dit jaar laat ik waarschijnlijk de grote festivals aan me voorbij gaan, maar ik hoop stiekem de Lokerse feesten te kunnen meepikken, want mister Tom Odell komt er langs. 
In ieder geval werd ik onlangs op Instagram geïnspireerd (helaas ben ik de account kwijt) en heb ik een nieuwe festivallook gemaakt. 


De paashaas (aka ikzelf) heeft me dit jaar verwend met enkele nieuwe make-up producten namelijk het Huda Beauty Rose Gold palette en de Becca Prismatic Amethyst Shimmering Skin Perfector. Hiermee ging ik meteen aan de slag (volledige reviews volgen nog!) met deze look als resultaat. 

♥ Gezicht:
- Estée Lauder Double Wear Foundation
- Kat Von D Lock It concealer 
- Hourglass Ambient Lighting Powder Surreal Light 
- Benefit Hoola Bronzer
- Becca x Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette 'Pamplemousse' blush
- Becca Shimmering Skin Perfector 'Prismatic Amethyst' 
- Urban Decay x Gwen Stefani Brow Box

♥ Ogen
- Urban decay Primer Potion Sin
- Huda Beauty Rose Gold palette: Shy, Maneater, Bobby, Rose Gold, Angelic en Black Truffle
- Catrice Liquid Eye Liner 
- Maybelline The Falsies Push Up Drama mascara
- Huda Beauty lashes 'Sasha'

♥ Lippen
- Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick 'Double Dare'
- NYX White Liquid Liner





7 opmerkingen

  1. Wauw wat een gave look! Erg creatief ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ene gave look heb je gemaakt. Ik vind die oogkleur heel erg goed bij je staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eyeliner en wimpers, to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave look. Die nepwimpers zien er echt goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg Coachella-proof! Ik zag het ook all over Instagram, er viel niet aan te ontsnappen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.