Kiehl's Glow Formula Skin Hydrator

woensdag 9 mei 2018


Er is een nieuw product in mijn skincare/make-up routine waar ik je dringend meer over moet vertellen! De Glow Formula Skin Hydrator van Kiehl's ben ik al verschillende weken aan het gebruiken en ik ben fan. Het was even uitzoeken voor mij op welke manier ik hem het liefst gebruik, maar een stralende huid staat altijd centraal. Klaar om er meer over te weten? 


Perspakketjes waar chocolade inzit in combinatie met een skincareproduct, wel ik denk niet dat je me gelukkiger kan maken. De chocolade is al lang passé, maar de Glow Formula Skin Hydrator wordt zo goed als dagelijks gebruikt. 

GLOW ELIXIR 
De formule van het nieuwe 'Glow Elixir' van Kiehl's bestaat voor 95% uit natuurlijke ingrediënten. Het steringrediënt granaatappelextract zorgt voor een stralende teint en een huid die goed gehydrateerd is. Granaatappel staat ook voor zijn sterk antioxiderende eigenschappen dat de huid beschermende voordelen geeft. 
Vanaf het eerste gebruik zie je instant verschil in je teint, je huid straalt. Na de hydraterende crème 4 weken elke dag aan te brengen op de onopgemaakte huid zou je huidtextuur gladder aanvoelen, egaler zijn en je glow verbeteren. 

Hoe kan je de Glow Formula Skin Hydrator gebruiken?
  • Op zichzelf, hij geeft je de nodige hydratatie en een antioxiderend beschermend effect
  • Samen met je moisturizer om je huid te voorzien van een mooie, gezonde glow
  • Als primer, het is een perfecte basis voor onder foundation. Je huid straalt meteen meer
  • Over je make-up zoals op je jukbeenderen om een gezonde natuurlijke glans te creëren 




De Glow Formula Skin Hydrator heeft een vrij vaste textuur en heeft een bronsachtige kleur. Je moet niet vrezen dat dit misschien te donker gaat zijn voor je huid, want je smeert de crème helemaal uit waardoor er enkel een subtiele glans achterblijft. De geur heeft iets weg van citrus en is erg aangenaam. 


HOE IK HET GEBRUIK
Ik heb de Glow Formula Skin Hydrator op de meeste manieren gebruikt. Op make-uploze dagen vind ik het een fijne extra toevoeging na mijn 'normale verzorging'. De crème laat mijn huid er net wat levendiger en gezonder uitzien. Ook zorgt hij voor een hydratatieboost wanneer mijn huid daar nood aan heeft. 
Het liefst gebruik ik hem als primer voor dat ik mijn foundation aanbreng. Voor mij is een matte finish een beetje voorbij, de Glow Formula Skin Hydrator zorgt voor een glowy finish, maar niet té. Ik moet vaak opletten met mijn gemengde huid wat ik juist gebruikt zodat de glans niet overdreven wordt. Maar deze crème is allesbehalve vettig en zorgt voor een natuurlijk effect. 


Zelf benieuwd naar de Glow Formula Skin Hydrator van Kiehl's? Het is nog even wachten, maar eind deze maand is hij verkrijgbaar bij Kiehl's, zowel in de shop als online
Prijs 50ml: €35


1 opmerking

  1. Oeh, je hebt me echt enorm benieuwd hiernaar gemaakt! Ik ga dit product zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.