Haal de lente in huis - Must haves voor dit voorjaar

donderdag 29 maart 2018


Je zou het niet zeggen wanneer je naar buiten kijkt, maar de lente is officieel in het land. Ik ben echt een lentemens en merk dat vooral aan mijn energielevel (het zomeruur werkt dat wel even tegen maar bon) en de grote lenteschoonmaak die ik stilaan begonnen ben. Het liefst van al verander ik mijn heel interieur alsook mijn kledingkast, maar aangezien dat niet echt haalbaar is doe ik het met kleine items die toch voor een verschil zorgen. Vandaag deel ik je enkele items die het huis meteen opfleuren en enkele must haves voor dit seizoen. 

1. Zwaardere parfums worden altijd aan de kant gezet tijdens de lente waarbij zachte, zomerse geuren weer naar boven worden gehaald. Grote favoriet zijn de lente/zomer geuren van Escada. Ze ruiken altijd lekker zoet en doen je naar de zon snakken. Hun nieuwe Sorbetto Rosso geur is een mengeling van watermeloen en zoete citrus. Héér-lijk!
2. In het voorjaar komen er ook weer heel wat nieuwe make-up collecties aan. Alles mag weer wat zachter, zoals pastel en peachy kleuren hier vaak de voorkeur krijgen. Dé mooiste peachy kleuren vind je natuurlijk bij Too Faced. Eén van hun laatst nieuwe oogschaduwpaletten 'White peach' ziet er een echte must have uit.
3. Had mij enkele jaren geleden gezegd dat ik nog groene vingers zou krijgen dan zou ik je niet geloven. Maar mijn planten krijgen tegenwoordig veel liefde en doen het allemaal prima. Mijn Monstera plant staat op het punt om een nieuwe blad te krijgen en dat maakt me erg gelukkig. Ik zou dus graag een nieuwe plant in huis halen. Grote kanshebber is deze prachtige tropische plant Alocasia Amazonica. Lijkt me wel een uitdaging om hem in leven te houden. 
4. In een appartement wonen vraagt erom ruimte goed te benutten en ervoor zorgen dat het niet te druk wordt. Plantenstaanders lijken me daarom zó handig en ik vind ze er superhip uitzien! 
5. We leven natuurlijk nog altijd in België en dat wilt zeggen dat we heel wat dagen met regen mogen verwachten. Een regenjas is geen overbodige luxe. Deze gele parka van Esprit lijkt me ideaal voor het tussenseizoen. Geel is trouwens dé kleur deze lente, opvallend wel, maar ik hou ervan!  
6. Hoe kan je nu niet verliefd worden op deze roze fluwelen poef? Moest ik groter wonen zou ik hem meteen aanschaffen en met een kat in huis weet ik ook niet als dat zo'n goed idee is. Toch staat hij hoog op mijn verlanglijstje! 
7. Ik heb een kleine obsessie voor kussens. Regelmatig verwissel ik de hoezen, zodat mijn salon weer een andere look krijgt. Deze van Maisons Du Monde ziet er vooral zomers uit. Love it! 
8. Waarschijnlijk ligt het aan de wintergeuren die ik in huis heb, want ik brand de laatste tijd veel minder kaarsen. De bloemige geur Happy Spring van Yankee Candle lijkt me daarom een geschikt lente geurtje om in huis te hebben!  





1 opmerking

  1. Ik vind die gele jas wel leuk ondanks dat ik altijd neutrale kleurtjes van jas koop

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.