Charlotte Tilbury | Pillow Talk Lip Cheat Lip Liner + Matte Revolution Lipstick

zaterdag 20 januari 2018



Nog niet van Pillow Talk gehoord? Wel dan laat ik je vandaag kennis maken met de iconische en meest geliefde lip liner (ondertussen ook in lipstick vorm) van menig celebrities en bloggers. Charlotte Tilbury won vorig jaar een award voor deze topper. Pillow Talk zou zo goed als iedereen flatteren en de formule van deze lip liner is to die for! In Londen was ik vastberaden om niet met lege handen naar buiten te gaan bij Charlotte Tilbury. Ik wou graag één van haar lipsticks proberen, omdat Lily Pebbles er altijd zo lovend over is in haar video's. De make-up artist in de winkel raadde me meteen Pillow Talk aan en omdat ik de combo zo mooi vond van de lip liner + lipstick nam ik ze gewoon allebei mee. 


PILLOW TALK LIP CHEAT LIP LINER 
Van alle lippotloden die ik in het verleden gebruikt heb ben ik nu al zeker dat dit dé beste is. Deze lip liner is zo romig dat hij over je lippen glijdt. Dit voelt zoveel prettiger aan dan een stroef lippotlood. Dankzij zijn waterproof formule blijft hij 6 uur perfect zitten en gaat hij niet afgeven of smudgen
Pillow Talk wordt omschreven als een gedempt roze nude kleur. Zijn finish is eerder velvet dan mat wat ik zelf erg mooi vind! 
Ik denk dat iets verliefder ben op de Pillow Talk lip liner dan op de lipstick. Het effect met enkel de lip liner vind ik zo mooi en oogt heel natuurlijk. Hij voelt ook comfortabel aan op mijn lippen ondanks mijn lippen aan de droge kant zijn op dit moment (dat zie je helaas wel op de foto's). 
Enig nadeel is dat hij vlotjes opgeraakt. Ik merk dat ik het potlood regelmatig moet slijpen dus ik vrees dat ik voor een back-up moet zorgen moest ik er niet zonder willen vallen! 


PILLOW TALK MATTE REVOLUTION LIPSTICK 
De lipsticks van Charlotte Tilbury steken allang mijn ogen uit. Kijk dan ook hoe prachtig ze er wel niet uitzien. De rechthoekige punt van de lipstick maakt het aanbrengen trouwens alsof het niets is! 
De Matte Revolution Lipsticks beloven ondanks zijn matte finish toch zacht aan te voelen en de lippen te hydrateren. Ze zijn long-lasting en doen de lippen net wat voller lijken. 
Ik vind de lipstick fijn aanbrengen. Hij geeft een vrij goede dekking, maar je kan hem net wat intenser maken door meerdere lagen aan te brengen. Ik ben de laatste tijd wel te vinden voor minder intens en eerder een smudge effect. Toont ook natuurlijker. 
De finish is mat, maar niet extreem eerder comfortabel mat. De lipstick blijft iets minder goed zitten dan de lip liner, maar toch houdt hij het enkele uren uit op mijn lippen. 
Ik ben alvast verkocht aan Pillow Talk. Het is mijn nieuwe go-to kleur geworden! 


Swatches Pillow Talk: Lip Cheat Lip Liner + Matte Revolution Lipstick 



Look met enkel de Pillow Talk Lip Cheat Lip Liner 



Look met zowel de Pillow Talk lip liner als de Matte Revolution Lipstick 

Prijs Pillow Talk Lip Cheat Lip Liner: €22
Prijs Pillow Talk Matte Revolution Lipstick: €32

Ook benieuwd naar Pillow Talk of al het andere moois van Charlotte Tilbury? Je kan Charlotte Tilbury online shoppen bij de Bijenkorf


6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.