Haarverzorging op maat dankzij de Powermix Shots van L'Oréal Serie Expert

dinsdag 12 december 2017


Na een bezoekje aan de kapper kom je meestal met de perfecte, zachte lokken naar huis. In het kapsalon kan je je haren dan ook met de beste producten laten verwennen, maar dat willen we thuis natuurlijk ook. Série Expert van L'Oréal Professionnel bracht daarom de Powermix Shots uit. Hoe het werkt vertel ik je vandaag! 


Na even een vragenlijstje in te vullen over de conditie van mijn haren kreeg ik deze set opgestuurd die de ideale match zou zijn voor mijn haardos. De Absolut Repair lijn van Série Expert is me totaal niet onbekend, meer nog ik heb deze producten jaren gebruikt tot dat ik even iets anders wou proberen. Ik moet bekennen dat ik ze best gemist heb! Ik wisselde graag af omdat mijn haren volgens mij té gewend waren geworden aan de producten en het effect dan minder werd. Nu ik ze terug in mijn badkamer heb staan ben ik weer helemaal verkocht. 
De Absolut Repair shampoo en masker zijn geschikt voor beschadigd haar. Aangezien mijn haren veel afzien van kleuren en blonderen moet ik ze altijd goed blijven verzorgen. De shampoo en masker helpen het haar te herstellen, zachter te maken en opnieuw te laten glanzen. Heel fijn duo op zich, maar met de Powermix Shot krijgen mijn haren nog een extra boost!


HOE WERKT HET?
De Powermix Shots zijn gedoseerde samenstellingen van zuivere, geconcentreerde ingrediënten die je in Série Expert haarmasker mengt. Er zijn vier verschillende Powermix Shots die elk hun eigen werking hebben. Ik kreeg Nutri toegestuurd. Deze capsule bevat een watervrije formule die glycerol bevat. Deze laatste wordt in ruime hoeveelheid gebruikt voor zijn hydraterende, verzorgende eigenschappen om de haren te voeden en te verzachten.
Voordeel: het haar krijgt meer dan 64% voeding en een verbetering van het haaroppervlak. 
Na het openen van de Powermix Shot capsule meng je deze onder het masker en roer je alles goed door elkaar. 
Ik heb mijn gepersonaliseerd haarmasker ondertussen al enkele weken in gebruik en ben er helemaal weg van! In combinatie met de shampoo voelen mijn haren enorm fijn aan. Door de toevoeging van de Powershot Mix merkte ik meteen dat de lengtes van mijn haren er gezonder uitzien en hallo zachtheid. 
Vaak heb ik bij voedende haarproducten het probleem dat ze mijn haren een stuk zwaarder doen aanvoelen, maar de Absolut Repair lijn houdt mijn haren lekker luchtig. Het is duidelijk een match! 



Prijs Powermix Shot: €10
Prijs Série Expert masker + Powermix Shot: €34


De Powermix shots zijn uitsluitend verkrijgbaar bij L'Oréal Professionnel kapsalons. 





Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.