Picture My Life - Oktober '17

woensdag 1 november 2017


Hadden we maar even een pauzeknop, want deze periode van het jaar lijkt weer razend snel voorbij te gaan. Ik hou van de herfst en probeer dus ook volop van dit seizoen te genieten. Halloween liet ik dit jaar iets meer aan me voorbij gaan, wel niet helemaal maar het is me niet gelukt om een look te maken. Daar kruipt heel wat tijd in die me helaas ontbrak. 
Wat ik wel deed om Halloween in huis te halen zie je in mijn overzicht van oktober. 


De eerste blaadjes vielen van de bomen waardoor ik volledig in een herfstmood zat. Lange boswandelingen maken zijn dan ook heerlijk. 


Het was de babyborrel van mijn lieve metekindje Alexia. Steffi en Aaron hadden heel wat lekkers voorzien zoals deze candybar. Eigenlijk was hij vooral voor de kindjes, maar stiekem waren er heel wat volwassenen ook erg blij mee haha. 


In oktober deed ik enkele events die in Antwerpen plaatsvonden. We passeerden onderweg een Rituals store die we snel nog even binnensprongen, want de nieuwe winterlijn (The Ritual Of Anahata) was pas uit. Ik ben fan! En ondanks ik eerst niet zo onder de indruk was van de verpakking vind ik hem in levende lijve wel erg mooi. 



Op de PR Speed Date ontdekte ik heel wat nieuwtjes op gebied van beauty, fashion en lifestyle. Make-up is mijn grootste passie dus daar win je helemaal mijn aandacht mee. 


Eyecatcher van de avond was toch wel de collectie van Artdeco met Claudia Schiffer. Superpretty! Ik test er ondertussen twee producten van die me erg goed bevallen en waar ik snel meer over zal vertellen. 


Ik probeerde de nieuwe Melk stroopwafel chocolade reep van Albert Heijn. Best ok, maar mijn voorkeur zou eerder naar Tony's Chocolonely gaan. 


In het weekend was ik weer vroeg van de partij, want ik ging een dagje naar Maastricht met de mama. Een goed ontbijt met granola en super berries was dan ook welkom om erin te vliegen. 


Onze favoriete tussenstop is nog steeds bij Coffee Lovers in de Dominicanenkerk. 


Naar Maastricht gaan is ook vaak genieten. Ik probeer graag iets nieuws uit, al was Rumors geen onbekende voor mij. Ze hebben er heerlijke tapas. 


Mijn mama is een grotere plantenfreak dan mij, maar toch apprecieer ik planten meer en meer. Een pannenkoekplantje stond al even op mijn lijstje dus we namen er beide eentje mee. Voorlopig doet hij het erg goed! 


Ik begin oud te worden, want zo hele dagen shoppen vind ik vermoeiender dan te gaan sporten haha. 


De Lushies onder ons zullen dit wel beamen, hoe heerlijk ruikt het wel niet binnen wanneer je heel wat nieuwe Lush goodies hebt meegenomen. 


Vanuit de Jumbo in Maastricht nam ik enkele lekkernijen mee van Hands Of My Chocolate die je bij ons (nog) niet kan kopen. Ook de nieuwe LE Barista koffie van Nespresso werd uitgeprobeerd. Chocolade + koffie = de perfecte combo. 


Jeej, een regram van Lush NL! Ik word zo vrolijk van al hun badproducten. Binnenkort ga ik nog wat van de kerstcollectie inslaan! 


Herfst make-up vind ik het mooist van allemaal. 


Ontdekking van de maand is Beauty And Bobs. Deze online winkel verkoopt naast fashion en beauty ook Yankee Candle! Samen met Steffi ging ik naar The Pefect Christmas event waar de kerstcollectie werd voorgesteld. Ik nam de nieuwe geur Crackling Woodfire mee en ook nog twee favorieten: Christmas eve' en Fireside Treats.


Wat een giga kaarsen. Meestal hou ik het op een small of medium jar al zou ik één van mijn favoriete geuren ook wel in een large willen. 


Het Huda Beauty palette is momenteel erg geliefd bij mij in de herfst. 


Nieuwe geuren vind ik altijd leuk om uit te proberen. 


Soms heb ik periodes van broeken, kleedjes of rokjes. Op dit moment draag ik weer graag rokjes. Ik zag dit lederlook plisé rokje bij een shoplog van Zoella voorbij komen en vond het meteen iets voor mij. 


In de wachtrij op om de foto te gaan haha. Ik moet bekennen dat er soms wel erg veel tijd in kruipt, vooral wanneer je zoals mij wilt dat de foto er perfect uitziet. Ik ben erg kritisch in alles, whoops. 


We kregen weer een nazomers weekend waar ik weinig zin in had. Dat was ook duidelijk aan mijn make-up te merken. 


Een nieuwe foundation en concealer testen maakt me altijd erg excited. 


Het tweede event van de maand was er eentje in volledige kerstsfeer. Yves Rocher stelde hun kerstcollectie voor. Daar hoor je mij niet over klagen. De kerstperiode mag van mij dubbel zolang duren. 


Kunnen we een momentje houden voor deze overheerlijke en prachtige dessertjes tafel? 


Ook Yves Rocher brengt dit jaar een adventskalender uit! Volgens mij is dit voor hun de eerste keer als ik het goed heb. Hij ziet er supermooi uit. 


We kregen die avond ook een workshop handlettering en kerstcadeautjes inpakken. Handletteren vind ik erg fijn om te doen. Ik ga alvast oefenen om mijn kerstcadeautjes on point te maken. 


Stiekem wil ik ook al een kerstboom zetten nu Halloween erop zit.


Nope, deze is het niet geworden. Ik had graag een oudroze geklede jas gehad, maar die vind je dan natuurlijk nergens. Ondertussen is mijn zoektocht beëindigd, want ik vond er gisteren eentje in het zwart.  


Ik trok er met Kristof op uit om wat herfstfoto's te nemen. 


Prachtig uitzicht aan De Kluis in Bolderberg. Hier zou ik vaker moeten komen. 


Wanneer ik bij mama in Tongeren ben springen we al eens Me Gusta binnen. Ook een gezellig koffiezaakje met heel veel keuze en vorige maand helemaal in Halloween thema. 


Eén van mijn favoriete foto's uit de fotoshoot met Kristof. 


In de goodiebag van Yves Rocher zat zoveel moois. Ik vind de kerstsetjes echt heel erg leuk om cadeau te geven. De nieuwe Marvelous Berries en White Vanilla geur zijn beide erg lekker. 


Dit zegt genoeg zeker. Bo kan soms zo grappige poses aannemen. 


Uit schrik dat ik de Rituals adventskalender dit jaar opnieuw misloop had ik hem vorige week toch maar besteld. Hij is vrij zwaar dus dat maakt me superbenieuwd. Ik doe trouwens niet aan sneak peeks, ik wil volledig verrast worden. 
Ik kocht ook de kinderchocolade adventskalender, want ja chocolade hoort er nu ook eenmaal bij. 


En nog een foto van de shoot. 


Donkere lippen zijn wel erg in trend bij mezelf deze herfst! Ik moet zeggen dat ik echt zó tevreden ben over de nieuwe Rouge Velvet lipsticks van Bourjois, ik draag ze continu. 


Ons lieve Amélie werd vorige week drie jaar en dat werd uitgebreid gevierd met taart. 


Hoera! Vanaf nu kan je ook Zoella Beauty bij Di kopen. Voorlopig is de collectie vrij beperkt, maar er zou zeker nog wel meer binnenkomen. 


Het was mijn beurt om een brunch te houden dus waarom niet in Halloween stijl? Saar en Steffi zijn er niet zo'n grote fan van, maar ik denk wel dat ze het konden appreciëren! Op het menu stond vooral veel lekkers met een sugar overload als gevolg. 


Zelfgemaakte kaneelbroodjes zijn het allerlekkerst! 


Heb jij Halloween gevierd? 




4 opmerkingen

  1. Die events zien er allemaal super gezellig uit! Waar kan je zo'n candybar eigenlijk huren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een fijne maand heb je achter de rug! Echt leuk om te lezen! Groetjes Katleen

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.