Picture My Life - September '17

zondag 1 oktober 2017


Ik kan het soms moeilijk vatten hoe snel de tijd wel niet voorbij vliegt. Eenmaal de zomer op zijn eind is en de dagen terug aan het korten zijn lijkt een week niets meer. Dit is wel een periode waar ik altijd naar uit kijk, de herfst is begonnen, Halloween komt eraan en Kerst lijkt ook niet meer zo ver weg. Vanaf nu mag het dus allemaal wat rustiger gaan. Ik heb zelfs totaal nog geen idee welke Halloweenlook ik dit jaar wil maken. Daar ga ik volgende week eens werk van maken! Voor vandaag een terugblik naar september, waar jawel eten weer centraal stond. 


Waarom stap ik nooit uit bed met een perfect kapsel? Het zou zoveel tijd besparen! 


Omdat ik de overgang naar een culotte broek nog niet durf maken probeer ik het eerst met deze broek van de Bershka. Ik vind gestreepte broeken wel iets hebben al moet ik mezelf een duwtje geven om hem te dragen. 


Als er een Foodtruck Festival in de buurt is dan kan je er mij zeker spotten. Begin september was Hasselt weer aan de beurt en ik besloot samen met Astrid te gaan. Ze nam haar nieuwe puppy Julie mee, een pomeriaantje. Supercute! 


Ik ging deze keer voor noedels met kip! 


De dag nadien was het nog steeds zo'n mooi weer en besloot ik opnieuw te gaan. Deze keer met mijn zus en haar kindjes die het ook goedkeurden. En aangezien we op zondag mogen zondigen konden poffertjes niet ontbreken. 


Het lijkt wel alsof ik niets anders doe dan eten haha. Maar ik beloof je dat ik door de week het vrij gezond probeer te houden. Naar jaarlijkse traditie gingen we naar de kermis in Tongeren. Raar maar waar heb ik dit jaar Hasselt overgeslagen. Ik vind het vooral leuk dat mijn nichtjes ervan genieten en natuurlijk ook om smoutebollen te eten, nomnom. 


Eerlijk? Echt lekker vind ik suikerspin niet, na een hapje heb ik eigenlijk al genoeg. Gelukkig delen we hem altijd en zijn ze zeer fotowaardig. 


Wanneer de kinderen moe zijn en niet meer op de foto willen moet je het maar met spontane foto's doen haha. 


Ik kreeg een pakketje binnen met enkele nieuwe styling producten van Redken. Ik heb nog niet de tijd gehad om alles uit te testen, maar ik hou je op de hoogte. Van de heat protector voor de stijltang ben ik alvast fan. 


Bo die languit op mij komt crashen in de zetel. Sta dan maar eens op... 

Een review die er wel snel aankomt is de herfstcollectie van Germaine De Capuccini. Er zitten zeer fijne producten bij! Stay tuned. 


Het liefst drink ik mijn koffie met een scheutje melk, maar sinds ik mijn Aeroccino van Nespresso heb vind ik het heerlijk om eens een cappuccino of latte te maken. 

Enkele favorieten voor de herfst.  


Ik ben dit jaar wel erg vroeg met alles, want ik ben al pompoenen gaan shoppen als decoratie. Den deze staat dus al een tweetal weken aan de voordeur. 


Wat hou ik van mijn nieuwe oorbellen! Ik was al een tijdje op zoek naar deze en zag ze nu plots bij H&M. 


Yeeeey, het is officieel herfst! Blijkbaar niet het favoriete seizoen van iedereen, maar ik hou van de gezelligheid binnen. Eindelijk kan ik mijn geurkaarsen weer naar bovenhalen. Ik deed onlangs nog eens Yankee Candle bestelling en deze Autumn Glow is echt heerlijk. Hij behoort tot de frisse geuren en wordt omschreven als houtachtige patchouli. 


Je moet snel zijn voor de L'Oréal x Balmain lipstick collectie, maar ik heb er gisteren nog steeds enkele gespot bij Di. Ik vind de lipstick hulzen heel erg pretty! 


Wanneer de mama en papa een avondje weg moeten komt de metie babysitten. Alexia is echt een droombaby, zo braafjes. Ze was heel flink en ik genoot ervan om bij haar te zijn ♥ 


De dag nadien was ik opnieuw bij Steffi, want samen met Saar deden we een brunch. Met een tafel die tot de puntjes in orde was en een overvloed aan heel wat lekkers was het dubbel en dik genieten. 


Hoe lekker zien deze cupcakes er wel niet uit? Ik deelde het recept met Steffi, want ik had ze zelf al enkele keren gemaakt en wist dus dat ze heerlijk zouden zijn. 



Dit was hoogstwaarschijnlijk helemaal niet de bedoeling, maar mijn verbeelding slaat al vaak op hol. Ik vond in ieder geval dat mijne coffee art verdacht veel op een pompoen leek. 


Sinds er nieuwe ontbijt keuzes te verkrijgen zijn bij Coffee Café kon ik niet wachten om ze uit te proberen. Samen met Ine en haar zoontje genoot ik gisteren van griekse yoghurt met granola en peer en een stukje nutellabrood. De american pancake van Ine met spek en appeltjes is ook een echte aanrader! Ik had hierna trouwens de hele dag geen honger meer haha. 




1 opmerking

  1. Mooi overzicht! Granola, peer en yoghurt. Die combo lijkt me heerlijk.

    Jij bent echt een herfst persoon! Het past ook echt bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.