LUSH | Metamorphosis Bath Bomb

maandag 21 augustus 2017


Ook al sloeg ik dit jaar Pukkelpop een keertje over (en ja daar had ik achteraf dik spijt van), ontspanning was afgelopen weekend altijd welkom. Niet zozeer dat ik vier slapeloze nachten heb gehad, want twee nachten ben ik bij een vriendin blijven logeren en de wind kwam uit de goeie richting dus ik hoorde er bitter weinig van. Toch heb ik zo van die nachten dat ik vrij onrustig slaap en dat weegt soms wel door. Ik verplicht mezelf dan ook 's avonds zoveel mogelijk te doen wat me kan ontspannen zoals een bad nemen. Ik kan daar echt van genieten. Om mezelf nog wat meer te verwennen gooide ik er een bath bomb van Lush in. Eentje die er op het eerste zicht erg duister uitziet, maar vol verrassingen zit.. 



DUISTER KANTJE
Metamorphosis is vrij nieuw in Lushland, wel ja hij is er ondertussen al een tijdje maar volgens mij ligt hij nog niet ontzettend lang bij ons in de Lush winkel. Op het eerste zicht trok hij me niet meteen aan, maar naarmate ik hem vaker zag opduiken was ik er best nieuwsgierig naar geworden. 
In real life ziet hij er iets spectaculairder uit. Ondanks hij er buitenaards uitziet en donkergrijs gekleurd is bevat hij ook glitters die het duister kantje al snel iets levendiger maakt. 
De geur van Metamorphosis is niet mijn favoriete Lush geur, daar ben ik gewoon eerlijk in. Hij bevat zwarte peper, mirre en kaneelbladolie. Vrij kruidig dus waar ik wel van houd alleen denk ik dat mirre een vrij uitgesproken geur heeft die ik net iets minder vind. Je moet er in ieder geval van houden.
Maar bon, gelukkig maakt hij in het badwater veel goed. Metamorphosis bruist er meteen op los eenmaal in het water en al snel zie je een regenboog van kleuren verschijnen. Een ware metamorfose dus! Roze, geel, oranje en groen zorgen voor de nodige oppepper. 
De geur van Metamorphosis is sterk aanwezig en blijft nog een tijd nazinderen in de badkamer en op mijn huid. Niet dat deze bath bomb verzorgend werkt, maar mijn huid voelde achteraf helemaal niet droog aan wat altijd een pluspunt is. 
Moest ik gewend raken aan de geur dan zou ik hem zeker opnieuw kopen al ben ik ondertussen heel hard aan het uitkijken naar de Halloween collectie van Lush en ben ik razend benieuwd naar de nieuwe Dark Arts Jelly Bomb. Hopelijk eentje die ik binnenkort kan testen! 

Prijs: €5,50




2 opmerkingen

  1. Wat een tof exemplaar! Op het eerste zicht ook niet helemaal mijn ding maar een van een kleurenspektakel in mijn badwater hou ik wel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn ding! Ik ben nu al fan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.