Germaine De Capuccini | Hydracure Hyaluronic Force

vrijdag 18 augustus 2017


Mijn huid snakt tegenwoordig het meest naar hydratatie. Vooral in de ochtend na het reinigen heeft mijn huid meestal even een boost nodig. Het nieuwe Hyaluronic Force serum van Germaine De Capuccini komt daardoor als geroepen. Dit diepgaand hydraterend serum is ideaal voor de vochtarme huid. 

Je kan Hyaluronic Force vergelijken met Minéral 89 van Vichy door de sterke aanwezigheid van hyaluronzuur. Beide hebben ongeveer dezelfde werking dus Minéral 89 zette ik even aan de kant om deze te testen! 



Door gebrek aan hydratatie kan de huid er al snel dof uitzien en kan het zelfs huidveroudering doen versnellen. 
Hyaluronic Force is een gelaatsconcentraat dat is samengesteld uit hyaluronzuur met een hoog, gemiddeld en laag moleculair gewicht. 
Een hoog moleculair gewicht helpt de hydratie te herstellen en voorkomt vochtverlies
Een gemiddeld moleculair gewicht versterkt het afweersysteem van de huid tegen bacteriële flora 
Een laag moleculair gewicht is werkzaam in de onderhuid, hydrateert deze diepgaand en verbetert elasticiteit, stevigheid, rimpels en compactheid. 

Het resultaat is een vollere huid met rimpels die minder zichtbaar zijn. De huid voelt weer soepel, glad en zacht aan.
Hyaluronic Force is geschikt voor elk huidtype dat nood heeft aan extra hydratatie. Je brengt het 's ochtends en 's avonds aan na het reinigen en voor je gebruikelijke serum en dagcrème. Het versterkt de werking van je normale verzorging.  


De ingrediëntenlijst is net zoals bij Minéral 89 erg kort en ziet er zover mijn kennis best goed uit! 

ERVARING
Het zo goed als geurloze Hyaluronic Force serum heeft een vrij waterachtige textuur. Ik heb met één pompje genoeg voor mijn gelaat en hals aangezien het serum goed uitsmeert. Het wordt snel opgenomen door de huid waardoor ik merk dat mijn huid de nodige hydratatie wel kan gebruiken. Nadien voelt mijn huid vooral glad en zacht aan, totaal niet vettig. Het doffe verdwijnt en ik krijg er een jeugdige uitstraling voor terug. Fijne lijntjes lijken minder zichtbaar dus het hyaluronzuur doet zeker zijn best! 
Ik was al fan van Minéral 89 dus ik kan niet anders dan ook van Hyaluronic Force houden. Het is wel een product wat je voor een lange periode moet gebruiken om er het beste resultaat mee te halen en om het hydratatieniveau in evenwicht te krijgen. 


Prijs Hyaluronic Force serum 30ml: €54,00
Voor meer info en verkooppunten: Saisons.be


3 opmerkingen

  1. Ik had ooit al eens een drie stappen plan van Germaine De Capuccini en wil nog steeds hun gezichtscrème terug kopen! Kan je het eigenlijk online bestellen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een korte ingrediënenlijst. Ik ben wel benieuwd hiernaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is echt super! Ik ben echt onder de indruk van jouw post dus ga het zelf ook eens proberen. Ik heb de producten gekocht bij https://belliza.be en vandaag begonnen met de behandeling. Hopelijk werkt het voor mij even goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.