Picture My Life - Juni '17

zondag 2 juli 2017


De zomer lijkt eventjes ver weg te zijn, maar als ik terugkijk naar afgelopen maand mogen we zeker niet klagen met de hoeveelheid zon die we hebben gehad! Vandaag is dan ook een ideale zondag om binnen te relaxen (of als je op Werchter zit je even te laten gaan!) en samen met mij terug te blikken op juni. 


Juni werd goed gestart met het dubbele event van Lierac en Les Couleurs De Noir. Op een prachtige locatie waar alles tot de puntjes was verzorgd kwam ik samen met Steffi en Saar aan waar we ontvangen werden met een hapje en een drankje. 


Naast de Hydragenist lijn werden ook de nieuwe reinigingsproducten van Lierac voorgesteld. Lierac gaat voor de dubbele reiniging! Ondertussen ben ik de producten al enkele weken aan het gebruiken en vind ze erg fijn! Aan twee producten ben ik helemaal verkocht. Welke dat zijn zal je snel in mijn review ontdekken. 


Ook maakte ik kennis met Les Couleurs De Noir. Een make-up lijn die speciaal ontworpen is voor vrouwen met een overgevoelige huid en allergie. Ik schreef er ondertussen al een review over. 



 Mijn twee favoriete bloemen bijeen ♥ Pioenrozen en gipskruid



Mmmm, dit was lekker! 


Nog een foto uit de fotoshoot die ik met Kristof heb gedaan! Ik ben niet zo goed in outfit foto's, maar wil het wel vaker doen. 


Aangezien ik nogal graag eet maak je mij altijd blij om naar het Foodtruck Festival te gaan. Dit keer was het terug in Genk te doen. De sfeer is er altijd zo leuk en ik probeer altijd iets nieuws uit.  



Ik ging voor oa. een burger met pulled pork en een portie nachos met kaas en groene pepers. Beide goedgekeurd! Enkel van de groene pepers kreeg ik er niet veel binnen wegens too spicy haha. 


Ik ging opnieuw richting Brussel met Steffi en Saar om de nieuwigheden van Vichy, La Roche-Posay en Roger & Gallet te ontdekken. Alles zag er summerproof uit.


Pretty flowers


Sterproduct van de avond: Minéral 89. De nieuwe gezichtsbooster van Vichy. Ook al in testmodus hierzo! 



De zonneproducten van La Roche-Posay hebben bij mij een streepje voor,  ze zijn lief voor mijn huid en ik gebruik ze erg graag. Ook voor de allerkleinste hebben ze enkele nieuwe producten. Een zonnecrème die je zowel op een droge als natte huid kan aanbrengen en je toch even goed beschermt! Ook fijn is dat het zand niet blijft plakken bij dit product. Wel, ik ga hem stiekem ook wel gebruiken. 



Ook Vichy bracht heel wat nieuwe producten uit. Vanaf nu hebben ze ook een gezichtsspray met SPF 50! Hier wordt ik gelukkig van, want ik vind ze ontzettend handig. Net als bij La Roche-Posay hebben ze een anti-zand mist voor kinderen. 


Ooglook die Instagram niet haalde, ik was er niet 100% tevreden van, maar zou wel graag wat vaker kleur willen gebruiken in mijn looks. 


De favorieten van afgelopen maand! Mijn Catrice mascara begint wel al uit te drogen jammer genoeg. Tijd voor een nieuwe, want ik vind hem echt nog steeds super! 


Tweede poging met mijn vertrouwde paars tinten en wat glitter!


Twee bosjes pioenrozen voor €5? Yes please! Albert Heijn heeft vaak de mooiste bloemen! 


Eindelijk de eerste kersen van het jaar eten. Ik ben lichtjes verslaafd, kersen zijn nog steeds mijn lievelingsfruit. Jammer dat ze altijd maar kort te verkrijgen zijn. 


Ik sprak met twee vriendinnen af die ik al een tijdje niet meer gezien had en we besloten bij Ellis Gourmet Burger te gaan eten. 


Geen idee meer welke burger ik net had genomen (hij stond bij de specials), maar ik vond hem best lekker. Onze side dishes waren ook wel de moeite! 


Dit zijn mijn favoriete momentjes van de dag! Binnenkort moet ik wel weer eens een serieuze opruimbeurt houden.


Ik spotte deze nieuwe winkel in Hasselt. Iemand bekend met Atelier Rebul? Ik ben er niet meer voorbij gekomen, maar ga binnenkort zeker eens een bezoekje brengen. 


Hema heeft serieus de leukste decoratie ooit. Aangezien ik bijna verjaar is het niet verkeerd om zelf voor uw versiering te zorgen, niet? 


Amai, zo blij met mijn nieuwe tuinmeubels! Mijn terras ziet er een stuk beter uit en helemaal klaar om een feestje te geven. Nu nog de zon. 
  

Nog eentje om het af te leren, binnenkort zijn ze er niet meer. 


In de zomer pas ik mijn make-up altijd aan. Als het echt té warm is draag ik bijna niets, maar anders ga ik voor een lichte foundation, wat bronzer en een felle lipkleur. 


Wat was het lang geleden dat ik nog eens bij Boon in Hasselt ben geweest. Nu de ijscappuccino er weer is werd dat hoogtijd. Dit was genieten! 


Bestie Steffi is zo'n weekje geleden bevallen van haar dochterje Alexia. Ik ben een erg trotse meter, wat een dotje is ze ♥ ik kan niet wachten om haar terug te zien. Ze lijkt zowel op de mama als de papa. In enkele trekjes van haar zie ik meteen de mama! 


Zo lief van Les Couleurs De Noir! 


Yes, deze slippers zijn nu van mij. Ze leken me vooral handig om binnenshuis aan te doen en er dan toch nog stijlvol uit te zien. Helaas zijn ze in het echt iets minder roze, maar ze zitten wel prima! 




2 opmerkingen

  1. Heij Griet,
    Voorbije maand is leuk geweest zo te zien 👍 En het zijn weer zo prachtige foto's 😍
    Ik vind dat je prachtige ooglooks maakt. Misschien ben je een beetje te streng voor
    r jezelf?
    Oh, meer outfit foto's & accessoires zijn ook altijd welkom 😜
    Ik ben wel benieuwd naar Lierac Hydragenist en welke 2 jouw toppertjes zijn 😉
    Vichy Minéral 89 spreekt mij ook wel aan!
    Mss ook eens iets meer vertellen over je ochtend & avondroutines, zou ook leuk zijn 👏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht! Je ooglooks zijn altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.